169 beoordelingen voor Aparthotel Estival Park in La Pineda Costa Dorada

• Kamer/ appartement
    7.2
    Shanna
    op 11.10.2018:

Mooie accommodatie maar met minpunten

Wij komen net terug uit Estival Park, accommodatie is prachtig gelegen en erg schoon! Eten stond goed aangeschreven, maar viel me ontzettend tegen. Altijd hetzelfde ontbijt met English breakfast. Een avond lekker diner gehad, de rest van de avonden vond ik echt ontzettend tegenvallen! Ik heb vaak all inclusive gezeten dus ben gewend aan de massa. Maar dit was echt een nieuw level van massa. Diner vechten om een plek en je werd gewoon onder de voet gelopen, daarom een aantal avonden uit eten geweest langs de boulevard. Voor de rest, aardig behulpzaam personeel, prachtig gerenoveerde kamers, geweldig uitzicht en mooie zwembaden met genoeg plek. Maar hier kom ik niet meer terug. Het hotel lijkt ook wel een bepaald type mens te trekken. Heel veel Engelsen en Russen welke niet veel manieren hadden.

Bert
    op 24.09.2018:

in een woord: uitstekend !!!!!

ruim, schoon en modern hotel.
    Je kan zelfs in de andere twee hotels eten als dat in jouw hotel niet lekker is.

J
    op 02.10.2017:

fijn complex

mooi complex dicht bij het strand prima eten vriendelijk personeel schone kamers fijne boulevard om te wandelen schone stranden

Annoesjka
    op 12.06.2018:

Geweldig park .4 keer geweest .Ga zeker nog een keer

Aan het strand .Leuke boulevard .Allemaal erg schoon.Personeel super vriendelijk.Ook een centrale plek om uitstapjes te maken

nolda
    op 09.06.2018:

goed terwel het zo groot is

ligging rustig mooi strand
    wel blij dat we een auto erbij was

FN
    op 27.05.2018:

Bestaat uit 3 separate hotels die men aan het renoveren is

Hotel is bezig met renovatie. Hotel 2 is klaar en het moet gezegd een mooie strakke uitstraling. De hotelkamers zien er modern uit. Kan weer een aantal jaren mee.
    Hotel 3 is nog niet geheel aan de beurt geweest. Hier en daar al wat verbeteringen. De hotelkamers hebben nog een 25 jaar geleden uitstraling.
    Helaas lukt het ons niet om bij boeking een voorkeur voor een van de hotels te boeken.

N
    op 08.05.2018:

Niet doen

Bij aankomst van het hotel viel mij meteen de goede hygiëne op! Elke dag wordt alles super goed schoongemaakt. Estival park bestaat uit meerdere delen, gasten kunnen daarom ook zelf kiezen in welk restaurant ze gaan eten, ons restaurant was het beste, en dat vonden de andere mensen ook. Dat betekend minimaal een half uur in de rij staan om binnen te komen. Een warm onthaal hoef je niet te verwachten, een vriendelijke lach ook niet. Wel willen ze zoveel mogelijk geld verdienen dus als je geen drankje wilt (kopen) kan je een boze blik verwachten. De ochtenden sta je minimaal 45 minuten in de rij voor een kop koffie, ze hebben meerdere automaten maar deze zijn zo traag dat je er wat voor over moet hebben. Het eten is erg goed en divers. De receptie vind zichzelf niet verantwoordelijk voor informatie verstrekken. 1 mei wouden wij naar een winkelcentrum in Tarragona (aanrader!) Ik liet zien waar we heen wouden, vertelde dat we gingen shoppen en de receptie bestelde een taxi. Bij aankomst bleek het een feestdag te zijn, wat heel spanje weet. 40 euro koste dit ritje! De receptie zei dat het niet hun verantwoordelijkheid is om mensen voor te lichten, dat wij nederlanders dat wel doen met bijv. Koningsdag dat is volgens hun "Cultuurverschil" na een hele boel discussie hebben we uit eindelijk een gratis lunch gehad. Wil je een waterkoker huren? dit kost je 35 euro! Bij het uitchecken van het hotel krijg je de rekening, en dan bedanken ze voor het bedanken voor het betalen van de rekening en thats it. Geen "Goede reis terug" en niet "Heb je een goed verblijf gehad?" ze weten zelf ook wel dat mensen niet tevreden zijn. Ik raad dit hotel niet aan voor mensen met kinderen, je kan s'avonds pas om half 8 eten en staat daarvoor minimaal een half uur te wachten, animatie is er niet. Harde muziek aan het zwembad was trouwens niet het geval wat ik overal terug las. De kamers zijn erg gehorig, het is verstandig om oordoppen mee te nemen. De omgeving is mooi, dicht bij het strand!

Sandra
    op 02.11.2017:

Mooie nette accomodatie

Estival Park is een nette verzorgde locatie.
    Kamers zijn netjes en er is voldoende variatie in eten.
    Ligging is perfect, vlakbij zee.

Faciliteiten van Estival Park

Tuesday 23-10 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Estival Park

Carrer del Camí del Racó 15-17 43481 La Pineda, Spanje
T +34 977 35 80 50 F +34 977 35 80 51 I E info@estivalpark.es

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Estival Park in La Pineda, Costa Dorada.

Vakantiepanel.nl heeft 169 vakantie beoordelingen Estival Park.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Estival Park vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Estival Park scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Estival Park vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Estival Park en het actuele weer La Pineda. Bekijk hier ook andere Aparthotels La Pineda of Aparthotels Costa Dorada. Op de pagina van La Pineda vind je vakantiebeoordelingen La Pineda en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Estival Park achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Estival Park!

• Shanna
    op 11.10.2018:

Neem wel een huurauto en bezoek Siurana, lokale wijngaarden, Tarragona en mooie baaitjes!

• Bert
    op 24.09.2018:

In La pineda is niet veel te beleven. Maar met de vele bussen die dichtbij stoppen kom je overal, zelfs in Barcelona en dat voor weinig geld.

• Annoesjka
    op 12.06.2018:

Een fijne plek voor een geweldige vakantie.Zon zee strand en lekker vers eten

• FN
    op 27.05.2018:

Bij boeken voorkeur aan kunnen geven. Eventueel voor een kleine meerprijs.

• N
    op 08.05.2018: