MS Tropicana reviews

4,7

Laatst bijgewerkt: 7 september 2023

Iets oud bollig ! Maar schoon !

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

net hotel voor een nette prijs

Hotel is wel wat gedateerd, kleine badkamer met WC onhandig geplaatst, bijna onder wastafel. Douchen moet in het bad, niet handig en niet veilig,

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Prima hotel direct aan de boulevard

Hotel aan de boulevard met een prima service. Rustig geslapen en een prima ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Een heel goed hotel super

Tropicana is een heel goed en mooi hotel met top personeel heel vriendelijk alles was goed alleen het ontbreken van een airco vond ik jammer maar

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Fijn hotel voor een week

Wij verbleven een week in dit hotel (stel met klein kind). Prima hotel, de kamers zijn erg gedateerd en de bedden erg hard maar het is wel schoon. Elke dag komen ze schoonmaken en schone handdoeken brengen. Het is wel heel erg gehorig, niet handig als je met een klein kind bent. Wij waren dat na een week echt wel zat. Afgezien daarvan raden wij dit hotel zeker aan! De ligging van het hotel is prima, gelegen aan de gezellige boulevard van la carihuela. De bijbehorende beachbar is ook erg leuk.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

was goed te doen

Kamer toch we een beetje gedateerd. Het ontbijt was goed. Was allemaal wel schoon en goed onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Rustig hotel zonder poespas

Van het MS hotel naast Tropicana kan gebruik worden gemaakt van ligbedden, zwembad en overige faciliteiten indien daar behoefte aan is. wij vonden het zwembad van Tropicana iets iets rustiger..

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

Nostalgisch hotel, bijna alle kamers met balkon en zeezicht.

Hotelkamer met balkon, heerlijke bedden. Minpuntje is het douchen in het bad. Dichtbij strand,boulevard en restaurantjes op loopafstand. Vriendelijk personeel en goed gevarieerd ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Een fijn hotel in oude stijl!

Het is een redelijk klein hotel en dat vinden wij fijn. Het is niet erg modern ingericht, maar het is allemaal netjes. Wij vinden dat gezellig! Een goed ontbijt iedere ochtend, best uitgebreid, zonder er voor in de rij te staan. Dus niet druk. Kamers zijn ruim en schoon. Badkamer is prima in orde. Gelukkig overal tegels op de vloer. Lekker centraal en dicht aan de boulevard. Voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2018

Goed hotel nieuwe tv.s, ontbijt was ook weer goed uitgebreid met gebakken ei een tip van vorig jaar en nog steeds het zelfde personeel een heel goed hotel.

View uit het hotel Tropicana
Strand van Torremolinos bij hotel Tropicana