Sol Timor reviews

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Blauwe luchten

De regen zat in Nederland: dan naar het zonnige Spanje. Alles was prima geregeld.

Westbroek
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Mooie, goed georganiseerde organisatie

Het enige wat miste was een planchetten in de badkamer, hoewe er grote laden waren

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Goede locatie en erg goed personeel

De mensen in deze accommodatie doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Happy hour is elke avond en ook een aanrader. Leuke animatie in de middag of avond, met Spaanse dans en zang en diverse leuke muzikale acts en muzikanten. Fijne sfeer. Handdoekje leggen mag niet want na 45 minuten wordt je handdoek geruimd. Ideaal dus, want zo heeft iedereen een bedje.

Korinth
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Heerlijk zon in de winter !

Lindsey
Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

Top verblijf gehad in Februari hier!!

Super service, fijne en ruime plek, prima kamers (die van ons met zeezicht èn een keukentje, heel handig en fijn!), het ligt ook echt direct aan de boulevard & strand loop je zo op. Zee is voor je neus, wat wil je nog meer? En het zwembad ligt privé voor alleen de gasten dat is ook erg prettig binnen een besloten 'gate'. Het is van alles voorzien wat je nodig hebt tijdens je verblijf. Van een indoor gym, tot pooltafels, tot spelletjes ruimte voor kids, tennisbaan en voetbal-basketbal veld outdoor. Buitenbar waar ze graag cocktails maken voor je, of andere drankjes ;). Zeker een aanrader en we komen wel degelijk terug is het plan nu!

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Goed appartement met zee zicht aan de boulevard , wel een eind van het centro.

fijn appartement , renovatie , keuken koelkast zijkant verroest magnetron heel oud met scheur aan de zijkant , keuken kan meer inventaris gebruiken geen bier/wijnglazen echt alles op 2 personen gericht 2 vorken 2 lepels 2 messen etc. D reizen Zeist, denken dat oudere mensen niks zelf kunnen regelen, voelde mij een beetje gediscrimineerd. vraag aan de kinderen of kleinkinderen, wij reizen over de hele wereld ??,

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 11 november 2023

Mooie en prima accommodatie

Accommodatie is netjes en prima. Kamer met balkon met zicht op zee. Je loopt zo de boulevoir en strand op. Wifi en waterkoker aanwezig en gratis (was vooraf wat onduidelijk) Het zwembad was helaas erg koud (in november) ook het kinderbadje was niet zwembaar voor kleine kindere helaas.

Hr. J. Poulussen
Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2023

Voldoet aan verwachting

Geen luxe maar alles aanwezig

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2023

Prima gelocaliseerd en prima kamers.

Sol Timor is niet het duurste, maar de kwaliteit is voor deze prijs prima. Ligt tegen de boulevard aan met zijn tuin en door de poort loop je zo de boulevard op. Voor ons absoluut voor herhaling waard.

Uitzicht vanuit het appartement