Sol Principe reviews

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Korte vakantie

Hotel is prima,service is top.Wil je een auto huren..Kan geregeld worden vanuit het hotel.Alleen het ontbijt was niet naar onze smaak

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2023

Mega groot hotel

Mega groot hotel. Voor ons echt te massaal Kamers klein maar netjes . Zwembaden erg mooi en schoon . Wel echt te weinig ligbedjes Voor zoveel mensen. Met als gevolg smorgens in de rij voor een bedje

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2023

Fraai vakantie hotel met alles erop en eraan

Heerlijk wandelen. zonnen zwemmen leuke winkeltjes aan de boulevaard

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Prima hotel.

bij binnenkomst in de "suite" kreeg ik al claustrofobische gevoelens. Gelukkig konden we een hoek suite krijgen(na bijbetaling) die licht was en echt twee ruimtes met schuifdeur er tussen. Personeel heel vriendelijk en hulpbereid.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

Gewoon goed

Mooi en goed verzorgd hotel aan de boulevard, door de poort lopen en je staat op het strand. Fijne zwembaden en ligplekken.Eten is erg goed diverse keuzes en netjes.Kamers met zijzeezicht zijn zeer fijn,met koelkast en ruime badkamer.zeker voor herhaling vatbaar.

Elly
Laatst bijgewerkt: 25 januari 2023

Sport invasie.

In januari wordt hotel overspoeld met sportploegen die op trainingskamp gaan. Rustig dineren in restaurant is haast niet mogelijk. Ook alle zwembaden zijn dan gesloten. In hotel ook geen BVN tv meer op sateliet.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2022

Super mooi hotel heerlijk eten schone kamer

Vriendelijk personeel en behulpzaam eten uitstekend schoon top eten veel variatie in alles,vlak bij het strand

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Schoon hotel

Sol Principe is een groot hotel waar met name ouderen en gezinnen vertoeven. Het personeel is TOP. De kamers eenvoudig. Het eten uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Prima hotel; te massaal voor ons

Zie de korte beschrijving. Wel heb ik een klacht over de transfer: - Doordat twee (!) mensen (blijkbaar) de weg kwijt waren op het vliegveld hebben we, samen met een stuk of 8 andere reizigers, bijna 2 uur vertraging opgelopen bij de transfer en moeten wachten in een te warme bus. De chauffeur is te loven dat hij heeft gewacht op en gezocht heeft naar deze mensen, maar m.i. had hij na een half uur moeten beslissen de overige reizigers eerst weg te brengen. Toen deze mensen uiteindelijk gevonden waren zijn we niet, i.t.t. de overige reizigers, voor de deur van ons hotel afgezet, maar aan de straat bij het begin van de parkeerplaats van het hotel waardoor we eerst nog een eind met onze koffers moesten lopen. Ik verwacht dan ook een refund van de transferkosten en excuses voor ons ongemak.

animatie hotel
Met travel XL relaxen aan het zwembad
uitzich vanuit onze kamer
Uitzicht vanaf het buiten terras