AluaSun Lago Rojo reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Heel goed

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Ideale locatie

Zoals gezegd is de locatie ideaal,direct aan de boulevard. Kamers zijn ok, bedden prima,niet te zacht,kastruimte zou iets meer kunnen. Ontbijt is goed,diner redelijk,vleeskwaliteit kan beter. Wel is aan te raden om je dranken bij het diner meteen af te rekenen i.p.v. bij het uitchecken. Bij ons was 17 euro teveel gerekend omdat iemand anders ons kamernummer had opgegeven of de bediening het niet goed had ingevuld. Omdat de bus te vroeg was konden we de factuur niet goed controleren bij het uitchecken. Klein minpuntje was dat de pasjes soms problemen gaven. Personeel is wel vriendelijk,al met al een prima hotel.

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

goed hotel.goede locatie.

eten is minder goed

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Goede service, goed opgelost!

Wij zijn maar 5 dagen daar geweest. Bij aankomst werden wij naar een ander hotel gebracht voor 1 nacht omdat de vloerbedekking er nog niet lag. D-reizen had dit naar ons moeten communiceren wat niet gebeurd is. Het hotel heeft het super goed gecompenseerd valt niks van te zeggen! Upgrade in het andere hotel, avond eten zat erbij, taxi retour. Aankomst eigen hotel 10 consumtiebonnen, badjas en sloffen op de kamer, gratis kluisje . Echt goed geregeld. Volgende keer weer naar dit hotel! Ligging is goed en de service ook! Top!

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Netjes en iedere dag schoonmaakster

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Hotel in torremolinos

Keurig verzorgd, kamer netjes

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Wintervacantie

Lekker wandelen en een terrasje pakken en niet vergeten een busreisje

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Vakantie Zuid-Spanje

Alles in het hotel prima voor elkaar.

Slaapkamer heerlijk ruim
Zwembad op het dakterras