RIU Nautilus reviews

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Goed hotel

Prachtige ligging aan de boulevard. Het was er schoon. De bedden waren prima. Hardwerkend personeel.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

kwaliteit restaurant uitstekend mensen vriendelijk horeca goedkoop

zie boven

Mw. E. Knarren
Laatst bijgewerkt: 22 december 2023

Het hotel was super we hebben genoten prachtige omgeving

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Top

Erg leuk hotel, direct aan de boulevard en strand. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Ga zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2023

Super hotel

Prachtig hotel, schoon, netjes, prima eten, uitstekende ligging,het enige nadeel vonden wij het iets te warme zwembad en de gereserveerde ligbedden. Om 8 uur s’morgens is er geen bedje meer te krijgen.

Hr. J.C. Bergers
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Niet meer dan 2 sterren

Op de kamer na was al het anderen slecht tot matig

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Mooi Hotel

We hebben een uitstekend verblijf gehad. Mooi rustig hotel, geen op of aanmerkingen.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Hele goede service

Erg klantvriendelijk, mooi en rustig hotel. Goede service en lekker ontbijt/ avondeten!

Hr. H Sampers
Laatst bijgewerkt: 9 juli 2023

Na 12 jaar nog steeds een super hotel

Super hotel

Weggen
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2023

Superhotel met fantastische service

Niets aan te merken op dit hotel. Al het personeel is supervriendelijk , eten fantastisch, kamers super en schoon, omgeving prachtig en zelfs bediening bij de ligbedjes buiten. Niets is hun teveel, wij komen volgend jaar terug. 1 punt van kritiek maar heeft niets met hotel te maken maar met de Belgische Tui trut in het hotel die met de hotelgasten zeer klantonvriendelijk omgaat. Ze vindt het raar dat je 2 dagen van tevoren vraagt hoe laat je opgehaald wordt bij het hotel bij vertrek met de bus( we werden bijna voor gek verklaard) want er werd van de gasten verwacht dat je de Tui app moest downloaden want daar kon je het op zien........Ooohhh, jullie zijn Nederlanders en via Duitsland geboekt? Dan werkt de app niet

Hotel RIU Tuinzijde boulevard
Buiten eten bij buffetrestaurant