MS Amaragua reviews

Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Prachtig hotel, mooi gelegen aan de boulevard

Mooi, net hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi gelegen direct aan de boulevard van Carihuela. De kamer is zeer netjes en schoon en de bedden zijn prima. Ontbijt is zeer uitgebreid, eitjes en omeletjes worden ter plekke gebakken. Er is vaak wat te doen in het hotel (zangers, dansers, enz). Er is in de omgeving voldoende te doen en te zien.

Van De Laan
Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Top hotel

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Prima hotel vriendelijk personeel schoon

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Geen volwaardige 3-persoons kamer

We hadden voor 3 personen geboekt. Bij aankomst bleek 1 persoon op een gammel inklapbedje te moeten slapen. Verder kregen we handdoeken voor 2 personen en moesten wij iedere dag bij de receptie vragen voor extra handdoeken. Het duurde uren voordat deze gebracht werden. Verder hadden we maar 2 stoelen op het balkon. Beetje jammer want je betaald wel voor drie personen.

Dijk
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

De ligging is top!

Alles is het net niet voor die prijs. Kamers verouderd en het eten veelal bakken leeg en erg rommelig allemaal. Jammer want de ligging is prima en de tuin met zwembad heel fijn.

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Ms Amaraqua

Zeer net hotel, gelijk aan de boulevard en zee. Vloer/wanden allemaal van marmer. Vriendelijk personeel . Ontbijt zeer goed en uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Hotel MS Amaragua

Hotel kamer besproken in nov vorig jaar, maar we hadden geen mooi uitzicht . Na waar we om gevraagd hadden.