La Baranda reviews

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Een geweldige locatie, met vriendelijk personeel!

We gaan vast nog eens terug en hopen dan in hetzelfde appartement terecht te komen maar dan gerenoveerd. Ook al viel het allemaal wel mee dat dit appartement nog niet gerenoveerd was, omdat we veel weg waren. Alles was netjes, fris en schoon en perfecte bedden. We hebben een 8 gegeven:-).

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Een rustig paradijsje, vlakbij veel vertier

Wat hebben wij hier een heerlijke week gehad! La Baranda geeft je het gevoel alsof je thuis bent, je bent hier absoluut géén nummer. Het is er ook lekker rustig. Wij hadden een 4 persoons appartement aan een pleintje, pas gerenoveerd, schoon, gezellig en met goede bedden. Stéphanie van de receptie was heel hartelijk en gaf meteen goede tips voor ons verblijf. Toen onze tv kapot bleek en niet snel gemaakt kon worden, stelde ze voor om te verhuizen naar het naastgelegen appartement. We kregen meteen de sleutel mee en hoefden pas de volgende ochtend te melden of we verhuisd waren. Als je boodschappen wil doen, staan er 4 trolleys klaar om je boodschappen in te vervoeren. De badkamer is ruim en er komt een harde straal uit de sproeier. Er is een fijn zwembad waar meestal genoeg bedden vrij zijn. De parasols zouden alleen wat groter en zwaarder mogen zijn. Ze waaien makkelijk om. Maar dat is dan ook het enige verbeterpuntje. Houd er ook rekening mee dat je vanaf de boulevard een behoorlijk steile straat hebt richting la Baranda. Mijn volgende vakantie is hopelijk weer in la Baranda. Ik ben superenthousiast!!!

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Prima eenvoudig appartement

Prima eenvoudig appartement. Niet ver van de zee en de winkels etc. Goede bedden, maar de slaapbank in de kamer is slecht om op te zitten en zeker om op te slapen. Aardig en behulpzaam personeel. Goed schoon zwembad met genoeg bedjes en parasols.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2022

Een super week gehad . Zeer mooie locatie. Heel erg vriendelijk en behulpzame Nederlandse eigenaar. Zeer goede bedden . Een absolute aanrader. En we gaan hier zeker een keer terug !

Mw. E.M. Vermeulen
Laatst bijgewerkt: 4 november 2021

mooi appartement

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Goede service, fijne uitvalsbasis voor zon, zee, strand en gezelligheid

Klein complex, lekker zwembad, dichtbij het strand. Met de auto ben je zo in Malaga en andere mooie strandjes aan de costa del sol.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

Leuk kleinschalig complex met luxe studio's

Leuk kleinschalige complex in mooie omgeving. Maar wel op loopafstand van het strand Het echtpaar dat momenteel de leiding heeft zijn vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke aandacht is groot en je voelt je daar door extra welkom

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

Gemoedelijk appartement complex, lekker zwembas

Wij waren hier met onze zoon van 2,5. Een fijne plek! De ligging is top. Het appartement was basic maar oké. De bedden waren erg comfy. Het appartement zelf was een 2 kamer maar niet helemaal. De slaapkamer was een tussenruimte zonder raam. Dat is welke en minpunt. Zwembad is heel lekker maar er is geen kinderbadje. Met een bak water en samen met ons spelen was ook een leuk vermaak.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2019

Netjes, prima uitvalbasis

Fantastische 9 dagen gehad. Net appartement, prima bedden,voldoende ruimte. Rustig gelegen. Dichtbij winkeltjes en restaurants. Strand op loopafstand. Super plek, wij gaan zeker volgend jaar weer terug!!!

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Kleinschalig, rustige omgeving, fijn appartement en fijne hostessen

La Baranda ligt op een fijne en rustige locatie. Echter, de drukte opzoeken is zo gedaan. Met een paar minuten sta je op het strand en de aangrenzende boulevard. In het voorjaar prima te doen, in het hoog seizoen megadruk met toeristen. La Baranda ligt op ong 10min van een leuk park (speeltuin), treinstation en bushalte. Het complex heeft geen faciliteiten voor kleine kinderen. Supermarkt om de hoek.

Appartement voor 4 personen
La Baranda