90 beoordelingen voor Appartement La Baranda in Torremolinos Costa Del Sol

6.4
    7.2
    Mevr. Ria
    op 06.03.2012:

Een goed complex voor de prijs en zeer goed pesoneel en erg behulpzaam

Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer goed wordt er schoongemaakt en alles is netjes en elk probleempje wordt snel opgelost heel vaak dezelfde dag nog

Ligt vlak bij winkels supermarkt en Bus en 3 min van het strand.
    Bussen gaan om de 15min in bijde richtingen.

Nederlandse eigenaar die je elke dag wel een keer op het complex ziet.

Fr. Woning
    op 24.11.2014:

Wij waren op bezoek bij vrienden !!!!!!!!!!

Per telefoon , kregen we een uitnodiging van onze vrienden , om eens langs te komen , bij het appartementen complex La Baranda . Vroeg in de avond zijn we er heen gewandeld , onze vrienden stonden bij het hek al te wachten met de sleutel . Ze waren dit jaar te laat geweest met boeken en hadden nu een appartement voor drie weken , vlak bij het zwembad . Ze hadden een kamer met een twee persoons ledikant en balcon en een klein halletje met wat kookgerei . De locatie ligt een eindje lopen van het strand , barretjes en winkeltjes zijn vlak bij La Baranda . Laat in de avond namen we afscheid en onze vrienden , deze liepen mee om het hek voor ons te openen .

Nikki
    op 15.07.2019:

Goede service, fijne uitvalsbasis voor zon, zee, strand en gezelligheid

Klein complex, lekker zwembad, dichtbij het strand. Met de auto ben je zo in Malaga en andere mooie strandjes aan de costa del sol.

Theda
    op 05.06.2019:

Leuk kleinschalig complex met luxe studio's

Leuk kleinschalige complex in mooie omgeving. Maar wel op loopafstand van het strand
    Het echtpaar dat momenteel de leiding heeft zijn vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke aandacht is groot en je voelt je daar door extra welkom

Anke
    op 04.06.2019:

Gemoedelijk appartement complex, lekker zwembas

Wij waren hier met onze zoon van 2,5. Een fijne plek! De ligging is top. Het appartement was basic maar oké. De bedden waren erg comfy. Het appartement zelf was een 2 kamer maar niet helemaal. De slaapkamer was een tussenruimte zonder raam. Dat is welke en minpunt. Zwembad is heel lekker maar er is geen kinderbadje. Met een bak water en samen met ons spelen was ook een leuk vermaak.

Henriet
    op 18.05.2019:

Netjes, prima uitvalbasis

Fantastische 9 dagen gehad. Net appartement, prima bedden,voldoende ruimte. Rustig gelegen. Dichtbij winkeltjes en restaurants. Strand op loopafstand. Super plek, wij gaan zeker volgend jaar weer terug!!!

Maureen
    op 02.05.2019:

Kleinschalig, rustige omgeving, fijn appartement en fijne hostessen

La Baranda ligt op een fijne en rustige locatie. Echter, de drukte opzoeken is zo gedaan. Met een paar minuten sta je op het strand en de aangrenzende boulevard. In het voorjaar prima te doen, in het hoog seizoen megadruk met toeristen.
    La Baranda ligt op ong 10min van een leuk park (speeltuin), treinstation en bushalte. Het complex heeft geen faciliteiten voor kleine kinderen. Supermarkt om de hoek.

Izaäk
    op 12.04.2019:

Kleinschalig en rustig

La Baranda is een rystig appartementen complex gelegen in een woonwijk .
    De huidige eigenaren doen er alles aan om het hun gasten zorgeloos te laten genieten van hun vakantie.

Faciliteiten van La Baranda

La Baranda is geschikt voor *

• Attractieparken/ Waterparken obv 6 beoordelingen
  • Golfen obv 3 beoordelingen
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Torremolinos

Tuesday 3-8 Bewolkt
Wednesday 4-8 Helder/Zonnig
Thursday 5-8 Helder/Zonnig
Friday 6-8 Helder/Zonnig
Saturday 7-8 Helder/Zonnig
Sunday 8-8 Helder/Zonnig
Monday 9-8 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Appartement La Baranda in Torremolinos, Costa Del Sol.

Vakantiepanel.nl heeft 90 vakantie beoordelingen La Baranda.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement La Baranda vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement La Baranda scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen La Baranda vind je op deze pagina ook eventuele foto’s La Baranda en het actuele weer Torremolinos. Bekijk hier ook andere Appartements Torremolinos of Appartements Costa Del Sol. Op de pagina van Torremolinos vind je vakantiebeoordelingen Torremolinos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling La Baranda achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling La Baranda!

• Nikki
    op 15.07.2019:

Het nadeel was dat we 2 eenpersoonsbedden hadden die we aan elkaar moesten schuiven, waardoor er vaak een spleet ontstond tussen de twee bedden. Door het reisbureau werd niet verteld dat het een mega Nederlandse trekpleister is, bol van Nederlandse cafées en restaurantjes.

• Theda
    op 05.06.2019:

Tip voor de gasten, dorpjes in de omgeving opzoeken om te gaan eten, heerlijk, gezellige Spaanse sfeer en stuk goedkoper. Met de kabelbaan naar boven gaan is geweldig.

• Anke
    op 04.06.2019:

Een algemeen toilet bij het zwembad

• Maureen
    op 02.05.2019:

Met de trein naar Malaga, simpel en rit duurt ong 20 min.(treinhalte ong 10 lopen van complex) Met de bus naar Mijas, busrit duurt ong 45 min. (Bus 121, halte paar min lopen vanaf complex) Naar Parc la Batteria, ong 10 min lopen van complex. Heeft een speeltuin en in de weekenden vanaf ong eind april kun je voor 1 euro een half uur een bootje roeien in het water dat im het park ligt. Naar Sea Life, ong 20-30 min lopen naar volgend dorpje Benalmadena. Dit dorp kent een oude kern (Pueblo) Slenteren op de boulevard tussen alle toeristen ;-) Met een auto kan Andelusie nog verder ontdekt worden

• Izaäk
    op 12.04.2019: