Ecuador Park reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Alles was goed

Om de 2 dagen schone handdoeken en beddengoed. Je ziet dat al het personeel keihard werkt om de gasten een fijne ervaring te geven. Het zit dichtbij Benalmadena dus ook heel fijn. Een zwembad bij het appartement en een groot balkon. Airco die ook goed werkt. Bedden wel hard maar dat is eigenlijk wel vaak zo.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2023

Goed appartement

Was een schoon en net appartement maar aan de kleine kant. Je moest zijdelings langs de WC om in de douche te komen. Verder niets dan lof. Werd iedere dag schoongemaakt. Winkels om de hoek voor de dagelijkse boodschapjes. Taxi`s om de hoek voor evt uitstapjes. Appartement ligt 2 a 300 mtr van het strand.

Laatst bijgewerkt: 25 november 2022

Zeer verouderde appartementen.

Keukenkastjes waren kapot; schade aan deuren, plinten, muren, bad; Balkontegels lagen los. Geen Nederlandse zenders op tv. Dachten met superior een gerenoveerd appartement gehuurd te hebben, maar bleek alleen airco extra! Die hadden we in november niet nodig!

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Sober maar goed

We hadden een verouderd appartement op de begane grond zonder airco en bedden zo hard als beton. Als je met die hitte en zo’n bed je vakantie door moet brengen is dat niet tof. Gevraagd of we een ander appartement konden krijgen en dat kon na een paar dagen. Dit appartement was echt geweldig; airco aanwezig en prima bedden!

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

Prima appartement

Voor ons is dit bekend appartement, zijn er al 3x geweest !

Laatst bijgewerkt: 21 november 2019

locatie vlakbij strand

kleinschalig appartementencomplex. 24 uurs receptie Vlak bij strand, en boulevard. Vriendelijk personeel, schoonmaaksters boenen de hele dag. minpuntje erg gehorig gebouw

Laatst bijgewerkt: 17 november 2019

Algemeen park met goede ligging

Hier komen we al jaren vanwege de goede ligging. Jammer dat de schoonmaak minder wordt de laatste tijd. Ik kom zeker weer hier terug.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2019

Gezellig klein complex

Klein gezellig complex,, netjes verzorgd iedere dag schone handdoeken en ruikt het poetsmiddel.ligging ideaal rustige plek niet ver lopen naar de gezellige boulevard. Korte afstand naar bushalte lopen goedkoop openbaar vervoer .

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2019

Appartementencomplex zeer goed gelegen

Prachtige locatie waar wij al 7 jaar komen. Schoonmaak is minder geworden, maar wij zaten hoog. Buiten dit is zijn de meubels nieuw maar niet goed in elkaar gezet. (Ikea).

Laatst bijgewerkt: 27 november 2018

Kleinschalig en vriendelijk park bij het oude dorp van Torremolinos

Kleinschalig appartementen park tussen het oude dorp van Torremolinos en de jachthaven van Benalmádena. Best of both worlds! uiterst praktisch appartement.

Nabij de receptie .
Achterzijde met klein balcon , voor de was .
De huiskamer met zitje en TV .