Apartamentos Bajondillo reviews

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Restaurant in hotel.

Goed hotel, maar eten in het restaurant is slecht, bestede menu rosbief die zo goed als gecremeerd werd opgediend ober kon alleen sorry zeggen. Manager compenseerde ons wel.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heerlijk

Heerlijk genoten . Hotel/Appartement was prima met goed en uitgebreid ontbijt. Schone studio en mooi uitzicht. Alleen de bedden waren wat te smal maar dat mocht de pret niet dukken.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Accommodatie prima

Locatie en hotel dikke prima. Het parkeren bij Düsseldorf was moeilijk te vinden en we vonden het geen prettig uitziend bedrijf. Bij terugkomst was dat dikke drama. Drie kwartier zoeken en na bellen met het bedrijf uiteindelijk gevonden maar voor ons nooit weer!!!!!!! Totaal geen prettig en veilig gevoel dus. Beter niet meer adviseren aan klanten is ons advies.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Behulpzaam personeel, prima eten. Bij de balie spreken ze alle talen. Schone kamers, uitstekende service!

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

We kregen een kamer met mooi uitzicht, echter helemaal geen zon op het balkon.

We kregen een kamer met mooi uitzicht, echter helemaal geen zon op het balkon. Er viel niet te praten over het krijgen van een andere, zonnige kamer. In de studio geen waterkoker of koffiezetapparaat. Dat verwacht je wel als er wordt vermeld dat er een keukentje is. Verder een zeer hoog 'Torremolinos Bastards' niveau.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Vakantie Zuid Spanje

Heerlijke vakantie in Torremolinos. Fijne onderbreking van de Nederlandse winter.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2024

Top Locatie vakantie

Alles goed verzorgd en aanwezig goede voorziening dicht bij strand en vriendelijk personeel was top

GEWELDIG UITZICHT