Globales Cortijo Blanco reviews

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2023

Probleem wordt gelijk opgelost

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

cortijjo blanco is een groot hotel met in het eerste gedeelte wel wat kleine kamers

Het eten is goed voor iedereen wel wat wel heel erg druk in het restaurant en het servies en bestek is niet altijd schoon veel zetmeel resten op de borden dat is jammer.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Het hotel is prima goed verzorgd heel gezellig onze kamer lag aan een pleintje waar de meeste activiteiten uitgevoerd werden wij vonden die drukte niet erg en het personeel was heel vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Zeer massaal en druk all inclusive hotel

Wij hebben hier in augustus 2019 verbleven. We werden aangetrokken door de finca achtige stijl van het hotel (laagbouw). Echter dit hotel is zeer groot en massaal. Dit hadden we niet op die manier verwacht. Het is zeer druk aan het zwembad en in de eetzaal bij de buffetten. Er is de hele dag tot laat in de avond een animatieprogramma met harde muziek. De kamers zijn zeer gehorig. Er werd veel op de gangen geschreeuwd met deuren geslagen. Als je tot rust wil komen op vakantie is dit waarschijnlijk niet de juiste keuze. Er waren verder weinig Nederlandse kinderen. Dit hotel wordt voornamelijk door Engelsen en Fransen bezocht. Het personeel werkt hard en doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Wij hadden misschien een verkeerd verwachtingspatroon van dit hotel maar voor ons was het eens maar nooit meer.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Bij binnenkomst zie je al meteen dat het er netjes is en schoon is

Het is er schoon, nette ruime kamers. uitgebreid buffet met ontbijt, lunch, diner en je kunt continu eten drinken als je all-in hebt geboekt. Mooie animatie voor volwassenen en de kinderen. Wij zullen zeer zeker hier nog is een vakantie houden.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Prima hotel.

Mooie accommodatie in Moorse stijl. Keurig verzorgd met prachtige bloemen, sinaasappelbomen en bananenplanten. Prima eten en enthousiaste animatie. Mooie plaatsen in de omgeving. Puerto Banus en San Pedro op loopafstand. Wij hebben het met twee dochters van 12 en 15 jaar goed naar onze zin gehad.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Keurig hotel

Goede eerste ervaring maar niet in die mate dat we er nog eens heen gaan. Voor tieners is er zeer weinig.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Het washeel goed verzorgt en een mooie acomedatie en prima verzorging en alles was netjes

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Mooi Hotel

Jammer dat de kamer niet echt. geschikt was voor minder valide Opstap in de kamer ,nergens handgrepen ,rolstoel of rollator paste niet door de bad kamer deur . En uitkijkend op n, braak stuk land . Jammer.Wel n, mooie kamer

Laatst bijgewerkt: 16 september 2018

Een prachtig aangelegen vakantiedorp net buiten alle drukte

Het hotel heeft prachtige tuinen met fonteinen, je waant je in een Andalusies dorpje. De kamer is ruim, goede bedden, groot balkon en heel schoon. Elke avond is er vertier, dit is buiten bij de bar. Een klein minpuntje is dat de muziek erg hard staat, wij hadden eerst een kamer net boven de geluidboxen, maar wij hebben toen een andere kamer gekregen. Het eten is voortreffelijk, er zijn 2 prachtige, bewaakte zwembaden. Het strand is 15 minuten lopen, maar dit is niet mooi. In de buurt zijn wel mooie stranden te vinden, ook in San Pedro Alcazar. Dit is ongeveer 30 minuten lopen. San Pedro Alcazar is een vrij grote plaats vlakbij Marbella en het viel ons op dat het schoon en vrij rustig er nog is. Het hotel ligt aan de doorgaande snelweg van Estepona naar Marbella, Malaga. Maar hier merkten wij niets van. Het hotel biedt een gratis shuttle-service naar Puerto Banus, een chique badplaats op 10 minuten rijden met de bus. Bushalte naar Marbella voor de deur. Dagje Malaga is een aanrader, wij hebben genoten en er is veel te zien in de omgeving.