Perla Marina reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Hotel perfekt

Mooi en proper hotel. Eten uitstekend. 1 minpunt , jammer had geen balkon en als je 's avonds raam openzet, dan komt de rook van huizen naar binnen. Zwembad wat klein.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Als ik thuis ben kom ik erop terug

Volop aan het verbouwen

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

geweldig gehad

Hotel Perla Marina was erg goed. Al eerder geweest en kwaliteit blijft geweldig. Ophaalservice had wat beter geregeld kunnen worden (sneller en duidelijker)

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

WiFi was matig

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2023

Fijn, ruim en schoon verblijf. Met zelfs een wasmachine!!! Erg fijn.

Mw. M.E. Eisinga (van den Broek)
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2023

Het buffet ziet er goed uit maar de warme kant van het buffet is lauw. Ik ben geen kritische eter maar dit is echt niet lekker. Heel jammer!

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Perfecte ligging. Kamers hoofdgebouw gedateerd

Goed hotel met perfecte ligging ! Kamers zijn wat gedateerd en aan een renovatie toe. Ontbijt was goed en gevarieerd. Wifi ontvangst op de kamer was minimaal maar in het gebouw en omgeving goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een hotel om nogmaals te bezoeken !

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Heel mooi appartement op een top locatie

De schoonmaak was maar 1 keer per week , was wat weinig vonden we. Vriendelijke werknemers. Appartement heerlijk ruim. Goede douche. Van alle voorzieningen voorzien. We misten niets. Bedden erg goed dus goed geslapen. Ook omdat er airco was en we het konden verduisteren.

Mw. J. Bruggemans
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Dit hotel dateerd van 20 jaar geleden

Hotel is sterk gedateerd. De kamers, badkamer zijn niet meer van deze tijd. Douche in een bad met douchegordijn dat kan niet meer. Slechte matrassen, geen afzuiging in de douche, dus alles kletsnat. Inrichting ziet er erg oud uit. Ik zal dit hotel niet meer boeken of aanbevelen aan iemand.

Hr. J.M. Wolleswinkel
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Beoordeling hotel Perla marina

Personeel hotel kan zeer slecht Engels waardoor de communicatie stroef verliep. Hotel kamer geboekt met zee zicht maar daar en tegen een kamer gekregen in het andere deel waardoor ik uitzicht had op een andere hogere gebouw . Dit wel aangekaart maar door volle boekingen konden ze niks betekenen. Het matras van het bed was zeer hard , alsof ik rechtstreeks op een lattenbodem lag te slapen . Hotel was verder wel schoon en het eten was goed .

Hotel Perla Marina
Uitzicht van af het balkon kamer 462 laat in de avond.
Zeezicht vanuit standaardkamer
Uitzicht vanaf centrum