Ona Marinas de Nerja reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

goed hotel met uitstekend eten

Goed en rustig gelegen hotel met uitstekend eten.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Fijn verblijf gehad!

Heerlijk hotel! Lekker eten, wel veel salades in verhouding met het warme gedeelde en qua variatie niet heel bijzonder. Er zaten wel heel veel oude mensen in het hotel 🤭. Het personeel werkt hard en doet erg hun best om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Bedden aan de harde kant.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Weekje zo'n in Nerja

Lekker een weekje weg in hotel Ona de Marinas te Nerja

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Ona Marinas de Nerja is top

DE ligging is geweldig mooi aan zee, ruime kamers met aparte woon- en slaapkamer en prima eten!

Jacobs
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Uitstekend hotel

We zijn er 9 dagen geweest all inclusive en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Ontbijt, lunch en diner allemaal zeer gevarieerd en goed met heel vriendelijk personeel. Het appartement is wel wat gedateerd, met bijv. een bank die wel erg doorzakt. De rest van de voorzieningen prima. Al met al is het hotel een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Top locatie. Vriendelijke personeel.

Hr. S. Zwart
Laatst bijgewerkt: 3 januari 2024

Vakantie Nerja

We hebben een hele fijne vakantie in Hotel Marinas de Nerja Mooi hotel. Prachtige ruime kamers. Heerlijk eten. All Inclusive is ons heel goed bevallen Zeer vriendelijk personeel Een aanraden.

Laatst bijgewerkt: 12 december 2023

weer een weekje Ona Marinas de Nerja.

Voor de tweede keer dit hotel bezocht. Eten was goed , alleen te koud. Mooi groot appartement met alle faciliteiten. Ligging is prima , direct aan zee. Auto is aan te raden, wil je andere plaatsen verkennen.

Hr. J. Otte
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023