Apartamentos Marina Turquesa reviews

Marina T

Prima appartement

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2022

prima verblijf.

banken in de kamer zijn vervangen, en dat was een genot. verder alles weer prima. Idee; een fles water en koffie of thee voor de aankomst, vooral op zondag.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2020

prettig klein resort

wij hadden met onze 3 tieners een villa en die was fijn ruim ingedeeld. 2 ruime badkamers, ruime hal, mooi dakterras, tuin met eigen zwembadje, volledig ingerichte keuken, prima plek om vakantie door te brengen. Het is wel behoorlijk volgebouwd in Nerja

Laatst bijgewerkt: 10 november 2019

Prettige accomodatie

Voor rustige vakantie geschikte accommodatie. Winkel dichtbij. Wel steile wandeling naar strand. Centrum Nerja goed lopend te bereiken.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Fijne vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Genoten van onze vakantie in Nerja. Echter zullen we niet meer hier naar teruggaan. Dit geldt voor zowel Nerja als de accommodatie. Nerja is een schattig mooi plaatsje waar niet veel te beleven valt. Restaurants zitten kris kras door elkaar waardoor er niet een gezellig centrum is. De touristische trekpleisters zoals Balkon de Europa vallen erg tegen. De zee is mooi en de stranden zijn ruim (semi kiezel). Hier hebben we dan ook heerlijk genoten. De boulevard naast het Burriana strand is matig. Er is keuze uit diverse barretjes en restaurants maar het is erg kleinschalig. Iedere avond uit eten zou dan ook qua keuze minimaal zijn... Alles is verder goed en netjes verzorgd. Het is wel een hele klim vanaf het strand terug naar de accommodatie. Zeker met een buggy is het een flinke workout. De accommodatie ligt op ongeveer 700 meter van het Burriana strand. De accomodatie Marina Turquesa dan... Het grootste minpunt is toch wel echt de gehorigheid. Deze is flink te noemen van zowel je boven als naaste buren. Je hoort letterlijk (!) alles van elkaar. Dit koste ons direct onze nachtrust in de eerste nacht. Op dag 2 al besloten om te vragen of we een ander appartement konden krijgen. Dit was gelukkig mogelijk en hierbij werden we vriendelijk geholpen. Appartement 6 is zeker niet aan te bevelen. Appartement 11 wel, hier is meer rust gezien de slaapkamers niet grenzen aan buren. Het appartement is verder netjes verzorgd en van alle gemakken voorzien. De appartementen zijn wel nodig toe aan een renovatie gezien er veel oude meubels zijn en veel slijtage zichtbaar is. Bijvoorbeeld versleten kitranden en scheuren in de badkamer etc. Om de 3 dagen wordt er schoongemaakt. Dit is krap gezien schone handdoeken. Echter vallen deze altijd nog te krijgen bij de receptie. Het zwembad is klein maar prima. Privacy op je balkon heb je nauwelijks gezien het zo kleinschalig is. Dit is erg jammer als je lekker in alle rust buiten wilt eten of relaxen. De supermarkt is top en bevindt zich op een steenworp afstand van de accommodatie. Kortom we hebben er een prima vakantie gehad want uiteindelijk moet je er zelf iets van maken natuurlijk. Echter zullen wij niet meer terugkeren naar Nerja en Marina Turquesa.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2019

Zeer nette appartementen complex,lekker kleinschalig en een oase van rust. Supermarktdicht bij de hand dus weinig sjouwen geblazen. Zit alleen wat afgelegen van het strand en van Nerja centrum. Niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Maar voor de rust zou ik zeker terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 12 april 2019

Heel mooi en heel netjes.

Zeer correct geholpen met concrete vragen. Probleem met "rat " werd gelijk opgelost. Onderhoud werd direct uitgevoerd bij niet goed sluitende deur.

Laatst bijgewerkt: 15 december 2018

Fijn appartement in een mooie omgeving. Fijn kleinschalig.

Een heerlijke vakantie gehad in een mooie omgeving. Appartement was zeer compleet. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2018

verzorgde accomodatie als je rust zoekt

Mooie accommodatie, wel een klein zwembad, het hebben van een auto is handig, naar het strand en restaurantjes is het een aardige klim. Nette supermarkt in de buurt.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2018

Prima vertoeven. Zie beoordeling.

Zie beoordeling boven..............................

Entree hoofdingang