Olée Nerja Holiday Rentals by Fuerte Group reviews

J van Loon
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Prima appartement met zeezicht. Wauw!

Mooi appartement. Mooi park. Alles netjes schoon. Alles netjes verzorgd. Met auto kan je overal komen. Anders toch best aardig stukje lopen. En voor de boodschappen handig.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Prachtig schoon appartement

Het appartement is mooi en van alle gemakken voorzien. Er is echter een minpunt en dat is dat het lopend bijna niet te bereiken is. Je moet echt alles met de auto doen. Afstand is niet het probleem, maar het ligt echt op een hele steile helling. Ook zijn er heel veel trappen. Voor ons goed te doen, maar echt niet te doen voor iemand die slecht ter been is. Maar buiten dat echt perfect. Mooi, groot balkon, goede bedden, schoon. Echt geweldig!

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

Fantastisch uitzicht, mooi complex

Het complex is groots opgezet, het kantoor had wel in het complex mogen zijn. Ook mis ik een winkeltje , 2,5 km verder is pas een winkel, te ver. Ik mis de nederlandse TV

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

Mooi appartement en mooi uitzicht

Bij aankomst geen correct adres ontvangen waardoor we lang hebben moeten zoeken. Dit is een bekend probleem. Dat was erg jammer. We hebben hierdoor wel 1,5 uur rondgereden. De parkeergarage bij het hotel kregen we hierdoor gratis. Appartement en omgeving verder mooi. Je zit rustig dus je kan zelf de drukte opzoeken. Auto wel noodzakelijk.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

Boiler stuk maar meteen n nieuw en groter appartement gekregen

Laatst bijgewerkt: 22 november 2019

Heerlijk rustig, prachtig uitzicht.

Fijne lokatie, rustig gelegen met goede uitvalswegen naar diverse bezienswaardigheden. Op loop afstand van het strand met diverse eettentjes

Laatst bijgewerkt: 22 april 2019

uitstekend

Slechte verwijzing waar je precies moet aanmelden, geen aanwijs borden waar het office kantoor zich bevindt.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2017

Een fijn appartement is een écht Spaans deel van Andalucië

Lekker ruim appartement in een rustige omgeving. Ook op het complex is het 's avonds rustig.