El Capistrano Villages reviews

6,1
5,6

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Verschrikkelijk

We hadden 2 weken geboekt , bij aankomst moet je 6 a 7 recepties afgaan bij wie je terecht kan om in te checken, hier hadden meer vakantie bankiers last van, was om overzichtelijk! Bij aankomst “leek het oké “ totdat we de slaapbank open deden en heel de lattenbodem er onderuit viel. Zo hebben wij de eerste nacht op een strandbedje kunnen slapen , de lakens van het bed zaten onder de saus en was het gewoon smerig. De oplossing was voor de kapotte slaapbank een 1 persoons logeerbed met 5 cm dik matras en mijn vriend kon op de bank slapen , na 2 weken waren wij wel gebroken van de rugpijn. De receptie was toen al dicht en namen wij contact op met prijsvrij die kon op afstand niks voor ons beteken en konden wij buiten de deur ergens beddengoed gaan kopen in de hoop dat de receptie dit ging vergoeden. Wij hebben hiervoor geen compensatie gehad en was onze eerste dag totaal verziekt. In de koelkast zaten mieren , hier is ook niks aan gedaan. Schoonmaken doen ze ook niet , zo kregen wij in die 2 weken 1 keer schonen handdoeken en werden de bedden verschoond. Dit kon jezelf doen in de wasmachine die in het appartement zit , die ook smerig was! Mijn vriend heeft ook in glas gestaan wat dus de vorige mensen kapot hebben laten vallen en is dus ook niet opgeruimd. Alle glazen en borden waren smerig , je kon eerst zelf alles helemaal schoonmaken voordat je überhaupt iets wou aanraken. Er wordt aangegeven dat er airco is in het appartement maar wat er niet bij staat geschreven is dat je hier wel €1/€2 in moet gooien voordat hij pas werkt ! Dit is gewoon weg ook belachelijk want je “betaald” er toch voor ! Onze 2 weken verliepen als een Hell , de foto’s van de website komen totaal niet overheen met wat je krijgt ! De douche was veel te klein en te krap waardoor je net in de douche kon staan , met een zielig straaltje wat nog geen shampoo uit je haar kon krijgen. Ook zat de douche vol schimmel en aan het appartement mag echt wel wat onderhoud aan gedaan worden. Zo ook de meubels dit beschadigd zijn en je daarvoor meer als €2000 betaald voor iets wat dat geld totaal niet waard is. Het stand is meer als 20 min lopen en naar het centrum 50/1 uur. Er rijden wel volop taxi’s Op zondag was de receptie dicht en als je wou uit checken dan moest je zaterdag voor 13:00 langs geweest zijn en kon je zondag de sleutel in een brievenbus doen. Tot onze verbazing zagen wij daar 2 enveloppe hangen met namen en adressen van nieuwe mensen, zo wisten wij ook dat ons appartement nieuwe bewoners kreeg , er was nog geen oplossingen voor het bed . Dus deze mensen mochten veder met de problemen die wij hadden, gewoon weg rampzalig!

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Aankomst kan beter begleid!

Aankomst was onprettig, kwamen in de avond ( 22:00) aan gebracht door transfer, zette ons keurig af bij receptie, transfer vertrekt en wij naar binnen receptie daar hangt een envelop met onze naam en vervolgens red je zelf , geen idee waar ons appartement is ja ergens op de berg ! Gevraagd aan een toevallig voorbijkomende ober die vervolgens zegt dat is 25 minuten lopen de berg op ! ( met bagage uiteraard) dat is niet te doen , zeker niet in het donker en je hebt gewoon geen idee waar je moet zijn , gelukkig stond er een telefoonnummer in van een taxi bedrijf! Die gebeld en samen met een route beschrijving die ook in de envelop zat zijn we er gekomen! In zoverre voor het gedeelte waar ons appartement ergens moest zitten! Nog een dik een half uur gezocht trap op trap af .....zin in eten / zin in water ( wat je daar niet uit de kraan kunt drinken / spanje) uiteindelijk vond ons zoontje bij toeval het juiste appartement 200 traptreden verder , daar aangekomen zeker een mooi appartement me

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2020

Uitzicht over het balkon van Europa.

Heel sympathiek appartementje op een bloem en boom rijke plek, met een mooi uitzicht over Nerja en de zee vanaf het heerlijk grote balkon. Een heel groot park waar ook veel huisjes eigendom zijn van mensen uit andere delen van Europa. De clusters huisjes 'casita's' liggen als een soort witte eilandjes in het groen tegen de berg op. Wat fijn was is het setje vaatdoeken en afwasmiddel, wasmiddel en wat shampoo. Dan hoef je voor een week niet van alles te kopen voor het basishuishouden!! En de twee straalkacheltjes om de januari kou te bestrijden, onmisbaar in deze periode, waren top. Geschikt voor mensen die goed ter been zijn. Autootje huren is wel een pre, voor tochtjes en uitstapjes in de buurt. Geen winkels dichtbij. Vooral veel keurige mensen uit Scandinavië, Zwitsers en Duitsers uit de upper middle class bezoeken dit park en deze regio.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

Prachtig complex met mooie zwembaden.

Een heerlijke vakantie gehad met een mooi appartement t.o.v. het zwembad. Een auto is echt onmisbaar bij deze bestemming. Wel overal taxi-standplaatsen en een taxi kost erg weinig. Dus dat is ook een mogelijkheid. Het huisje was van alle gemakken voorzien, zelfs een airco! Wel tegen betaling van 20 euro per week, maar dat is het zeker waard!

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

geweldig

je moet een goede conditie hebben , slecht ter been dan kun je niet niet heen verder het appartement waar wij zaten keek uit over zee

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

Leuk / verzorgt vakantie dorpje.

Complex is leuk ingedeeld, geen inkijk bij elkaar. Alles goed verzorgd, mooie zwembaden.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

mooie locatie en erg leuke accomodatie

Prachtig uitzicht vanuit ons appartement. We zaten recht tegenover het zwembad en de supermarkt. De bedden waren niet zo goed, erg hard. Fijn appartement lekker autentiek.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Prachtig gelegen, mooi uitzicht over Nerja, auto is aan te bevelen

Heel mooi appartement met keuken die van alle gemakken is voorzien. Mooi balkon met fantastisch uitzicht over Nerja! Op balkon is een haard/BBQ. Bedden zijn prima en voor de koude avond is een kachel aanwezig Loopafstand naar strand Burriana en Nerja centrum is ver en steil. Auto is daarom aan te bevelen

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Mooi gelegen en mooi aangelegd, enigszins gedateerd

Een prachtige, rustige locatie voor buiten het hoogseizoen met een mooie tuin. Bij grotere drukte waarschijnlijk erg rumoerig en gehorig. Het rook wat vochtig. Lieve katten in de tuin.

Laatst bijgewerkt: 25 november 2018

Mooi huisje. Veel ruimte

Mooie villa. Veel ruimte. Keuken met alle benodigdheden. Vriendelijke omgeving. We mochten de laatste dag langer blijven, zonder bijbetaling, in verband met onze latere vlucht

Lakense
Bloemen en bijen