Vime La Reserva de Marbella reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Aanrader, relaxed, schoon en bijzonder vriendelijk personeel

de appartementen zijn ruim, erg schoon en van alle gemakken voorzien, met name de twee kamer appartementen ( de 3 kamer app. zijn met name geschikt voor een gezin met kinderen, NIET voor 4 volwassenen) . Ontbijt is goed en je kunt er prima lunchen ( avond buffet vonden wij geen aanrader) , de sportzaal is ingericht met nieuwe toestellen en het hele park is erg schoon. Het bedienend personeel maakt van je verblijf een feestje !

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Onhandige ligging, te weinig mogelijkheden om bij zwembad te verblijven

Het hotel ligt 12 km vanaf Marbella en de bus die op onbestemde tijden langs komt, heeft elke 300 meter een nieuwe halte dus het duurt lang om naar Marbella te gaan. Bij deze bestemming is eigen vervoer zeker sterk aan te bevelen. Het zwembad is niet groot en de hoeveelheid ligbedden is beperkt. Daarnaast zijn er weinig parasols beschikbaar (ongeveer 1 parasol per 4 ligbedden) waardoor je vooral in de zon moet liggen daar. Bij het appartement was geen parasol en we konden er ook geen huren of lenen. Beide terrasjes waren heel de dag volop in de zon gelegen dus buiten zitten viel overdag zeker niet mee. Verder geeft de boiler nauwelijks voldoende warm water om 3 mensen snel te laten douchen (in een appartement voor 4 personen), de schuifpui van het appartement viel niet op slot te doen en er was geen kluisje beschikbaar in het appartement. Op een van de slaapkamers was geen airco maar slechts een plafondventilator waardoor het daar erg warm werd en bleef. Personeel reageerde adequaat toen we klaagden over lawaai midden in de nacht van andere huisjes. Strand is relatief ver lopen (20 minuten) In de omgeving zijn slechts een paar restaurantjes op loopafstand. Supermarkt is vlakbij.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Goed en gezellig

Na een lastige start en we een ander appartement kregen was het heel gezellig alleen in de buurt is niets te doen en zonder auto ben je daar echt verloren