Marbella Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Geweldige ligging aan zee.

De hotelkamers zijn leuk gelegen, doet meer denken aan geschakelde bungalows. De kamers zijn wel wat verouderd, er wordt heel goed schoongemaakt, maar toch hing er een lichte rioleringsgeur. De tuinen zijn echt práchtig aangelegd, met de meest mooie bloemen en bomen/planten.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

prima Hotel, Goed ontbijt Avond eten was echt niet goed

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Ideaal gelegen aan het strand, maar nét iets te ver buiten de stad

De huisjes van het hotel zijn echt geweldig, al waren de bedden en de inrichting wel wat verouderd. Het bad 'zweefde' ook. Patio was knus en verder lag het park er prachtig bij. Echter de bushalte lag zéker niet op het terrein, zoals in de omschrijving stond. Dit was zeker wel een kwartier lopen, waarbij ook nog een drukke weg overgestoken moest worden. De laatste bus uit de stad rijdt al om 11u, dus alternatief was dan een duurdere taxi. Verder wel gratis wifi, maar niet in de kamers. En in de foyer werkte deze ook meer niet dan wel.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Amazing

Super service en super leuke werknemers, vooral van het animatie team

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

Vriendelijk personeel,alles keurig schoon. Restaurant wel erg druk,Jammer dat je niet buiten kon eten. Ontbijt was uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Rustig en prima hotel

Prima hotel voor wie zijn vakantie rustig aan het zwembad/strand wil doorbrengen. Wil je meer de omgeving gaan ontdekken, zou ik toch een huurauto aanraden. Kamers en de rest van het complex zijn erg netjes, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Hotel ziet er van de buitenkant erg goed uit mooie tuinen. Kamers zijn echter toe aan renovatie

Tuinen zijn erg mooi. Kamers erg oud en toe aan renovatie. Erg muffe kamers, schimmel en veel kapot tegelwerk. Na melding geen ondersteuning van Prijsvrij, wat toch wel erg teleurstellend was. Al met al was het gehele hotel teleurstellend en kan dus helaas geen positieve beoordeling geven.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Een erg mooi resort waarbij je geheel tot rust kan komen en kunt genieten van de prachtige ligging.

Marbella playa is een erg mooi resort waar je alleen al kunt genieten van de kleurrijke huisjes waar een aantal kamers zich bevinden. Het resort ligt direct aan zee wat helemaal super is. Wel moet je ong 10 min lopen naar een bushalte als je activiteiten wil ondernemen. Wel is alles goed bereikbaar. Het personeel is aardig en welwillend je te helpen, maar ze spreken over het algemeen slecht Engels. Verder was de kamer die wij hadden prima, maar spartaans en gedateerd.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2019

prima hotel, eten en drinken heel goed

ligging aan het strand. Mooi zwembad met heel veel bedden. Niet nodig om een handdoekje te leggen!!! Licht niet op loopafstand van Marbella. Jammer

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Aardig personeel, goed ontbijt, iets verouderde kamer

Prima hotel! Aardige mensen. Wij zaten in een soort huisje naast het hotel. (We wisten van tevoren helemaal niet dat dat er was). Zag er netjes uit, alleen wel verouderd. Wij kregen bijna dagelijks nieuwe handdoeken. Ontbijt was lekker en uitgebreid! Verder mochten wij op onze laatste dag na het uitchecken, om 16.00 uur nog naar een kamer om ons te douchen en klaar te maken voor de vlucht, goeie service!