BlueBay Banús reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Prima

Heerlijk hotel met uitgebreid luxe ontbijt. Het diner was goed maar heten kon iets warmer geserveerd worden

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Geweldig het is een heel mooi hotel

Alles is goed

Laatst bijgewerkt: 25 september 2023

geen 4 sterren accomodatie

Een prachtige tuin en opzet van het complex maar daar is alles mee gezegd. Slecht eten, vooral omdat alles koud is, ontzettend slechte bedden, volop bevolkt door te luidruchtige en dronken engelsen die overlast veroorzaken (dag en nacht) maar waar niets aan gedaan wordt, personeel bij de receptie die werkelijk op iedere vraag antwoorden met "I don't Know". Grote kamers maar dringend aan renovatie toe. Naar de zee is echt maar een klein stukje lopen en langs de boulevard kun je gezellig en veilig naar puerto banus wandelen (25 minuten). Bushalte voor de deur.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Mooi opgezet hotel

Mooi hotel, aangelegd als een dorpje in stijl van de regio. Het eten was heerlijk en voor elk wat wils. Vriendelijk personeel, spreekt goed Engels. 2 heerlijke zwembaden en een badje voor kleine kinderen. Echter gaan de zwembaden pas om 11:00 uur open (even wennen, maar wij vonden het prima). De bedden zijn hard, maar prima geslapen. Het strand is op 250 meter lopen, prima te voet te doen. Puerto Banus (de luxe haven) is ongeveer 20 minuten lopen, goed te doen over steiger pad langs het strand.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2022

Prachtig hotel

Heel bijzonder, een hotel opgezet als Italiaans dorp inclusief dorpsplein met kerkje.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Prima, maar te vroeg in het seizoen

Het personeel van het hotel is wisselend. Over het algemeen zijn de obers bij het restaurant heel vriendelijk. Bij het restaurantje bij het zwembad waren ze over het algemeen langzaam en geïrriteerd. Achter de balie bij het hotel was helaas 1 man vriendelijk, de rest was kortaf en deed niks met klachten van andere gasten. Wij waren te vroeg in het seizoen waardoor er geen activiteiten waren, dit was niet vermeld op de site en misten wij. Daarnaast was er maar één restaurant open in plaats van de gebruikelijke twee. Daardoor vielen de faciliteiten tegen. Je kan heerlijke massages halen bij de salon. Ook het eten was gevarieerd en over het algemeen goed. Wij hadden een mooie grote kamer en uitzicht op het zwembad.

Naast het restaurant
De kapel van St Catharina