Apartamentos Stella Maris reviews

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Apartement op een topplek

Apartement aan zee, heerlijk om te wandelen aan de boulevard, supermarkt om de hoek, 2 kamerapp. Prima ruimte, bed niet zo fijn.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Stella Maris, appartementen is ok!

Schoon, netjes, eenvoudig, prachtig zeezicht en service op maat.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Net appartement, waren wel wat ontbrekende dingen

Wij verbleven als 2 vriendinnen met 3 kinderen in 1 appartement. Stella Maris zelf heeft genoeg faciliteiten en is altijd netjes. Het appartement waar we dit keer verbleven had wel wat aandachtspuntjes. De badkamer was erg klein voor 5 personen, er was geen opberger/ kastje. Alleen een kleine wastafel. Ook misten we soep/ muesli kommen en ontbraken er wijnglazen. Bedden prima maat, fijne hoofdkussens. Het appartement zelf was netjes en schoon. Al met al vrij simpel op te lossen door de eigenaren.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Was prima !

Was gewoon goed ! Ideale ligging en n grote super markt om de hoek. We hebben er fijne dagen gehad.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Stella Maris voor de tweede keer geweest. Vakantie was deze keer niet goed bevallen. Miljonair man in ziekenhuis opgenomen

Ziekenhuis opname voor mijn man

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Mooi appartement en geweldige locatie

Gerenoveerd 2 kamer appartement. Niks op aan te merken. Prachtig uitzicht op zee aan de boulevard. Grote supermarkt om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Zeer gunstig gelegen appartementen hotel

Wij hadden appartement met aparte slaapkamer. Doelmatig ingericht met vol zeezicht. Daardoor ook gunstig voor de zon, wat fijn is in januari. Mercadona om de hoek en wasserette beneden. Zeer netjes en scheelt een koffer. Fuengirola is leuke plaats en je kunt ( ook met openbaar vervoer) alle kanten op.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Het was prima alles goed geen enkel probleem.

Alles was zo leker dichtbij en het strand en de zee voor de deur met een geweldig uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2023

Fijn appartement, strand aan overkant

Grote supermarkt in de buurt Lange boulevard om te wandelen, gezellige terrasjes Gezellig centrum met winkeltjes

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2023

Prima appartement

Goede ligging t.o.v. strand , centrum. Supermarkt om de hoek.

Uitzicht
Uitzicht vanaf balkon op de tiende verdieping.
zonopkomst vanaf balkon
Uitzicht vanaf balkon