Las Palmeras Affiliated by FERGUS reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

prima vakantie zoals een pakketreis eruit moet zien

heb genoten van deze reis met één kanttekening n.l. de volgende, ik zou op het vliegveld worden opgehaald en daar ging het even mis, er kwam een chauffeur met mijn naam op een a-4tje waarop ook nog een andere naam op, die niet aan die naam voldeden maar de chauffeur bracht die men sen wel weg en zei tegen mij stond, er stonden andere Nederlanders bij mij in de buurt, "Wacht hier, ik kom terug"wat hij anderhalfuur later ook deed. Dus heb ik bijna 2 uur op Malaga Airport gestaan.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Moet gerenoveerd worden

Op de gangpaden met vloerbedekking, wat versleten is hangt een vieze lucht

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Goed, maar oud hotel met een uitstekende ligging

Oud gedateerd hotel maar de faciliteiten zijn goed

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Netjes hotel

Het hotel is verouderd maar wel netjes en zeker in de schoonmaak

Schippers
Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Was weer goed.

Was weer goed personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 1 december 2023

Prijs kwaliteit ok

Laatst bijgewerkt: 28 november 2022

Prima en goed verzorgd hotel

Een leuk gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekend uitgebreid buffetontbijt

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Iets ouder hotel wat aan alle verwachtingen voldoet .. prima kamers.. mooie badkamer Goed eten en supervriendeljjk en behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Net hotel prima locatie

Net hotel met een goede ligging voor centrum en strand

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Fijn vakantie gehad.

Het is een groot hotel, grote kamers, als je een slechte slaper bent en je ligt aan de straatkant, kan je wel eens last hebben van de feestgangers. Ik zelf heb er niet zoveel last van gehad. De douche was een goede straal, dat heb je zeker niet in alle hotels.Er hang in het hotel wel geen prettige geur en het zou wel een opknap beurt kunnen gebruiken. Het eten was opzicht goed. Er was wel iedere dag het zelfde eten, kwa vlees als avond eten was soms anders. Was altijd wel vers eten. Enige wat ik wel storend vond is dat het binnen heel rumoerig was en soms chaotisch door de drukte. Het zwembad stelt idd niks voor, het is echt te klein voor zo een groot hotel. Voordeel is dat de zee aan de overkant ligt en daar lekker kan afkoelen. Hoe de entertainment was kan ik niks over zeggen. Ik weet alleen dat het binnen in een soort zaal is. Dat trok mij echt niet. We zijn maar erop uit gegaan. De ligging is super moet ik zeggen. Al met al de prijs en is het de juiste prijs. Moet niet duurder worden in ieder geval.

uitzicht van kamer 715
uitzicht vanuit de kamer :(