Jábega reviews

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Even wat schuiven met de bedden

De indeling van de ruime kamer doet wat vreemd aan met 3 losse bedden, maar er is ruimte genoeg om het zo te verschuiven als je zelf wilt.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Goed Appartement

Zeer goed eten. vriendelijk personeel. iedere dag schoonmaak. goede ligging meteen aan het strand. het was perfect

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Fantastisch verblijf

Mooie, ruime schonen appartementen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Genoten

Studio met direct zeezicht en balkon aan de boulevard van Fuengirola. Bedden waren goed. Schoonmaak en verzorging zijn daar prima geregeld. Het restaurant is goed en de prijs is zeer redelijk. We hebben dus niet gekookt! Parkeren van de huurauto is een probleem. We hebben direct besloten de auto 800mtr verderop in een parkeergarage te parkeren. Een abonnement voor 14 dgn kost daar 65. euro. Verder was het s'nachts soms wat rumoerig op de boulevard. Maar dat hoort erbij. Alles bij elkaar een aanrader. Dank dreizen (Jeanet) voor je bemiddeling. Bij aankomst lag je mail met verzoek om direct zeezicht klaar.

Laatst bijgewerkt: 15 december 2023

Hier wordt je vrolijk van.

Het hotel is gedateerd maar het personeel is zeer vriendelijk en doen nergens moeilijk over.

Laatst bijgewerkt: 20 november 2023

Uitzicht op zee

De ligging is top. De studio adequaat.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2022

Geweldig voor het geld

Ligging tov boulevard en het strand en horeca is geweldig. Jammer van de drukke straat we hebben wel met oordopjes geslapen. Restaurant onder het app. had een 10 kunnen zijn als de muziek nog iets beter zou zijn. Personeel heel vriendelijk. prijs kwaliteit van eten een 10.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Wij hadden een hoekappartement, extra groot balkon en een prachtig uitzicht. Goed bevallen.