Monarque Fuengirola Park reviews

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Hotel monarqye in torreblanca

Het is een mooi hotel dat de hele dag word achoongehouden. Leuke kamer met douche, toilet en wij hadden een ligbad. Het eten was lekker en gevarieerd. Leuk personeel. Vanaf het vliegveld goed bereikbaar met de trein* ongeveer 40 minuten . Kost ongeveer 2.60 voor een enkeltje en het is 3/5 mnuten lopen naar het hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Mooi hotel beetje verouderd.

Wij hebben een mooi verblijf gehad in Monarque het eten was super ik weet niet wat de mensen hier over te klagen hebben zij moeten zich eens afvragen of ze dat thuis ook hebben.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Fijne locatie voor een korte break

Hotel is prima, ideale locatie voor uitstapjes met de trein (2 minuten lopen van hotel) naar centrum Fuengirola, Torremolinos (aanrader) en centrum Malaga. Retourtje met trein is ca. 5 - 7 euro naar Torremolinos of Malaga. Bovendien komt de trein ook langs het vliegveld van Malaga, dus je kunt ervoor kiezen om transfer met de trein te doen naar het hotel. Dan moet je uitstappen bij halte Torreblanca.

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2022

NETJES

VRIENDELIJK PERSONEEL EN MOOIE LIGING NETJES SCHOON EN KLANT VRIENDELIJK

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Iets ouder hotel met dunne tussenwanden.

Jammer dat er, in dit geval luidruchtige Engelse gasten zijn die het nodig vinden hotelregels niet na te leven. Kan het hotel weinig aan doen. Maakt wel dat de dunne tussen wanden extra nadelig zijn. Avondeten was varierend. Voor ieder wat wils. Wel aubermarie warm gehouden met bijbehorende temparatuur. Toch redelijk gooed te eten.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2019

vriendelijk personeel,dichtbij strand en supermark

Personeel zijn vriendelijk, aardig, het matras is hard, na aanmelden bij receptie hebben ze nieuwe matras en topper gedaan. Dat was super service. Vlakbij strand, all inclusive maaltijden waren voldoende, veel keuze. Toen we waren, zijn er geen nederlander , veel spaanse en weinig engels spreken. Het is niet erg. We hebben genoten van het strand, zee en wandeling

Vanaf balkon hotelkamer