Globales Playa Estepona reviews

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2023

Perfect Resort!

Mw. E. Heeren
Laatst bijgewerkt: 30 juli 2023

Goed hotel en het eten is prima alleen staat er ook bij de all inclusive dat er tussen 10 en 18u ijsjes bij zitten maar dat is niet het geval de ijsjes moeten betaald worden. Verder is alles goed en netjes en schoon.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2023

Je moet van massaal houden

Voor kinderen is het splash park super leuk! Goed geregeld met badmeesters die goed opletten maar niet enorm streng zijn. De accommodatie/ complex is goed verzorgd en in juni (weet niet hoe dit in het hoogseizoen is) wordt er iedere dag gewerkt aan onderhoud. Onze kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Kamer is netjes en ruim (junior suite) maar vertoont wat gebreken zoals een gordijn wat te smal is voor het raam en een gedateerde bank met krassen. Badkamer is ruim maar open zonder deur. Gelukkig het toilet wel een schuifdeur. Weinig privacy als je met je gezin op een kamer ligt. Respect voor het personeel wat zijn handen vol heeft aan de toeristen die er (hopelijk doen ze het niet thuis) op vakantie normen en waarden laat gaan. Vooral in de eetzaal is het knap om je eetlust te houden wanneer je om je heen kijkt. Een vreetschuur! Het entertainment is een enthousiaste ploeg. Supermarkt om de hoek, fijne shuffle service naar Puerto Banus en een geldautomaat op het complex. Voor ons perso

Hr. R. van der Linden
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Genoten

Een heerlijke vakantie gehad met de kids. Die hebben zich uitstekend vermaakt dus wij ook. Zeker voor herhaling vatbaar als de jongste ook 1.20 cm is.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2019

Ontspanning en genieten

Heel erg genoten en een onbezorgde vakantie gehad. Erg leuke accommodatie

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Uitstekend hotel

Uitstekend hotel mooi zwembad met glijbanen en goed eten, Aanligend strand is minder met keien . De ligging is niet zo mooi maar kun wel via het hotel met de bus mee en bushalte is ook kort bij en taxi. Prima vermaakt.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

mooi kindvriendelijk hotel met vriendelijk en gemotiveerd personeel

we boekten dit hotel voor n familievakantie (leeftijd 2.5 tot 55j). De familiekamers waren zelfs mooier dan op de foto's.. iedereen heeft het heel erg naar zijn zin gehad. een aanrader alleen het strand is kiezel.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2017

Fantastisch Hotel! Top voor de kids en dus ouders!

Alles keurig netjes en schoon! Zoveel zwem plezier voor kleine en grotere kids! Aldi op loop afstand, bushalte ook... Verders bus of taxi nodig voor winkeltjes, volgende keer huren we een auto. Zeker de moeite waard om daar terug te komen namelijk, zo schoon en fris! Douche is ook top gelukkig! WiFi was vaak wel wat minder helaas... Strand is veel met keien, dus water schoentjes nodig Verders leuke entertainment Goede sfeer

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

mooi hotel ideaal voor gezin met kinderen ivm prachtig waterpark. Heerlijk weekje zon gehad.

Keurig hotel met mooie tuin en prachtig waterpark. Groot zwembad met ruim voldoende ligbedden. Eten gevarieerd en goed. Personeel vriendelijk. Jammer dat er geen winkelstraatje in de buurt was. Strand bij het hotel ligt vol keien dus waterschoenen meenemen.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2017

Geweldig, heerlijk genieten

een prachtig complex met bij elk appartement een zwembad, daarnaast nog het Spash waterpark! Heerlijk buffet en wordt heel goed bijgehouden en schoon

Prachtig
uitzicht vanuit ons appartement