Best Tritón reviews

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Goed, maar gedateerd hotel

Goed hotel, gedateerd maar daar wordt vanaf oktober 8 maanden gerenoveerd. Goede service, eten is prima! Locatie is super, links ga je naar de jachthaven waar nu alles te doen is. De boulevard is ook onderkomen en leegstand. Wij hebben een goede vakantie gehad!

Hr. M. Habets
Laatst bijgewerkt: 8 juni 2022

Super hotel

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Ideale ligging aan de boulevard en strand

30 jaar geleden was dit het top hotel van Benalmadena. Nu ietwat gedateerd maar zeer netjes en schoon. De ligging aan de boulevard, strand en haven is perfect!

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2022

Mooi goed verzorgd hotel met een geweldige ligging direct aan de boulevard.

Mooi verzorgd hotel met een geweldige ligging direct aan de boulevard en aan zee. Mooi groot zwembad met mooie terrassen en genoeg ligbedden. Eten is goed, ruime keuze bij ontbijt en avondeten. Hele mooie ruime kamers en een mooie grote badkamer. Alles netjes verzorgd, iedere dag schone handdoeken en zeer schoon. Personeel vriendelijk, kortom zeer goed hotel en wij komen hier zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2020

Prima hotel met een fijne ligging

We hadden vanuit Nederland een paar voorkeurkamers opgegeven maar dat was hier niet doorgekomen...De volgende dag al konden we naar een kamer van onze keuze wat erg prettig is als je 15 dagen geboekt hebt!

Laatst bijgewerkt: 25 november 2019

Prima Hotel

.Ligging hotel is perfect.Vlak bij de boulevard. Mooi zwembad.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Geweldig Hotel, zou zo weer gaan.

Een zeer toegankelijk Hotel zelfs voor mensen in een rolstoel.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Prima, schoon hotel.

Dicht bij strand en gezellige haven. Goed en uitgebreid ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

fantastisch - voor herhaling vatbaar

zeer goed gelegen - direct aan het strand slechts een loopboulevard ertussen maar wel met eigen (groot )zwembad - openbaar vervoer voor de deur - zo goed dat wij elk jaar weer terug komen.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

perfecte lokatie en hotel

ligt gelijk aan de boulevaar, vriendelijk behulpzaam personeel, voorzieningen voor mensen met een beperking,in zwembad een lift en legplank,rolstoel vriendelijk. goed uitgebreid ontbijt buffet,eenvoudige maar schone nette ruime kamer. goede bedden.

Zembaden