Best Siroco reviews

Van Werkhoven
Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

een Familie- en Seniorenvriendelijke Ontdekkingstocht in Benalmádena:

Op avontuur naar Benalmádena, waar het zonnetje ouderen en hun kroost met open armen ontvangt! In ons geval betekende dit een heerlijke mix van familiezorg en vakantiepret. De bende was compleet: moeder, vader, zoon én dochter, ieder klaar om er een onvergetelijke tijd van te maken. Ons basiskamp was het gemoedelijke Best Siroco hotel, maar we waren zelden te vinden op onze hotelkamer. De haven van Benalmádena was onze favoriete pleisterplaats – een plek waar we de zeelucht opsnuifden alsof het ons dagelijks brood was. De gezellige bedrijvigheid daar was even verslavend als de tapas in de lokale barretjes. Maar onze ontdekkingsdrang reikte verder: met een vloot van taxi's en rolstoeltoegankelijke voertuigen verkenden we de omliggende parels. Torremolinos – met het zachte zand van het Carihuela strand – en het prachtige Malaga werden onze uitvalsbases voor culturele snuisterijen en culinaire escapades. Het reizen met taxi’s, inclusief de speciale invalidentaxi's, was een fluitje van een cent. Dat maakte elk uitstapje toegankelijk en ontspannen, zelfs voor de meest mobiel uitgedaagde familielid. Zo was elke dag een nieuw avontuur, zonder de zorgen over hoe we er zouden komen. Deze vakantie was een ware ode aan familie, zorgzaamheid en het ontdekken van de Spaanse kust, met een lach, een zonnestraal en een vleugje zeelucht als onze trouwe reisgenoten. Voor families die er even tussenuit willen met extra aandacht voor toegankelijkheid: Benalmádena en omstreken zijn een gouden greep! en nog betaalbaar ook! Zowel de reis als het leven in Spanje.

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

kamer

Jammer dat er twee grote bedden stonden, wij konden het goed met één bed doen. Denk dat de bedden 140cm breed waren.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Voedselvergiftiging opgelopen in dit gehorige hotel. Eerder naar huis gegaan

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Vak

Ja

Snoeren
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Kort verblijf

Geweldig hotel, nette kamers en SUPER goed eten.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Netjes en zuiver hotel

Niets op aan te merken heerlijk om naar toe te gaan goed van eten en drinken. Mooi zonneterras met gratis bedjes en handdoeken

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Weekje zon

Een prachtig hotel met prima ontbijtbuffet, dinerbuffet, grote slaapkamers en voldoende vermaak. Veel reuring op de boulevard en in de haven.

Stempher
Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024