11 beoordelingen voor Appartement Alcossebre Beach Resort in Alcoceber Costa Del Azahar

Alcossebre Beach Resort

8.5
    6.6
    6.8
    foeke
    op 28.09.2014:

heel netjes en schoon appartement

heel mooi appartement, mooi en groot zwembad.
    enige minpuntje is dat je behoorlijk ver moet lopen om in het centrum te komen, wij gingen met de auto.

Connie
    op 31.07.2012:

Rust wat

Heerlijk vertoeven, een ontspannen vakantie. Schoon appartement, ruim(en wij hadden nog wel de kleinste met vier personen) met groot balkon en zij zicht op zee. De service was goed. Er zaten de eerste week van onze vakantie veel Fransen en Belgen en ook Spanjaarden, de tweede week meer Nederlanders. Het enigste wat je daar mist, zeker voor de iets oudere jeugd en de volwassenen is iets waar je iets kan drinken en iets te doen hebt zoals tafeltennis en zo, een soort sport en speelhal bij het appartement. Lekker groot zwembad dat heel geleidelijk af loopt, ook dus heel ideaal voor kleine kinderen. Er is een mini tennisbaan geheel gratis, waar we elke dag gingen tennissen. Behalve het appartement is ook alles bij het zwembad, de tennisbaan en de grote tuin end. echt schoon en onderhouden. Een eigen garage(bij de prijs inbegrepen) die je kunt afsluiten.

AB den burger
    op 11.01.2013:

erg goed.

mooi appartement goed onderhouden zwembad,
    paar stappen van zee,
    s,avonds geen overlast.

alleen staat in de folder, dorp op loopafstand, maar dat valt vies tegen.
    het is een flinke wandeling van zo,n 25 min.

Robert
    op 16.09.2014:

mooie appartementen, ideaal met kinderen

Ideaal voor strand en combi met Valencia. Kids vermaken zich prima, maar toch rustig resort. Enkele restaurants en een supermarkt op 10 min lopen.

Rene Meulenberg
    op 18.09.2014:

Fantastisch mooi complex

Heel mooi complex! Met ruime appartementen die uitgerust zijn met een vaatwasser, wasmachine, oven, magnetron en koelvriescombi. Zeer mooi zwembad met bubbelbad. Het enige dat wij miste waren parasols en/of schaduw bij het zwembad en op de balkons van de appartementen aan de buitenzijde van het complex! Maar bovenal een topvakantie!!!

carla balk
    op 13.10.2010:

Goed appartement alles aanwezig .

Er was weinig service er was niemand aanwezig wel met aankomst maar verders de drie weken dat wij er waren geen mens gezien op de plek zelf ik vind dat als je in een appartement zit ook informatie mag liggen zoals je weet waar je een arts kan vinden als het nodig is of tandarts pollitie. Let op als je een drie kamer gehuurd hebt voor twee pers wiilen ze je er twee geven.

Rens
    op 22.09.2013:

Goed resort

Bij aankomst konden we niet naar binnen in onze reis beschrijving stond ook niet dat we ergens de sleutel op moesten halen. Nadat we waren binnen gelaten door andere vakantiegangers die ons ook een soort receptie aanwezen maar daar was ook niemand aanwezig. Na bellen met telefoonnummers die wel in de reis beschrijving stonden kregen we iemand aan de lijn die zo snel mogelijk zou komen om alles uit te leggen.

Martine
    op 04.09.2013:

modern,schoon en mooie omgeving

het ligt ongeveer 20 min lopen van het centrum, de omgeving is prachtig en er zijn overwegende spaanse en franse toeristen.

Het appartement is netjes en veel luxe.

• m.a.maakor
    op 06.08.2019:

niet geen gaan!

• Rene Meulenberg
    op 18.09.2014:

Parasol meenemen of kopen! Een auto is wel heel praktisch

• F.
    op 10.08.2014:

Meer ligbedden bij zwembad en per appartement 2 geven. Melding maken dat jaguzzi niet werkt tussen 3 en 5 uur.

• Rens
    op 22.09.2013:

Een duidelijk omschrijving van hoe laat tot hoe laat iemand aanwezig is bij het resort die de sleutels kan overhandigen. Nu is dat onduidelijk en weet je niet hoe laat je terecht kan.

• Martine
    op 04.09.2013:

Het is aan te bevelen hier met auto te verblijven, Pensicola ligt op 30 km afstand dit is veel toeristischer. Alcocebre is niet zo groot en ben je snel uitgekeken.