Vera Playa Club reviews

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Netjes, vriendelijk personeel

Zwembad en de ligbedden er omheen zijn heel netjes en de kamers zijn schoon

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Ideaal hotel voor naturisme

Ideaal hotel voor naturisme. Lange strook strand waar je naakt kunt wandelen.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2022

Goed hotel

Zeer mooi zwembad. Hotel is wel wat gedateerd maar superschoon. Mooi strand maar jammer dat je er geen eten of drinken kan halen. Op 20 meter van hotel is er een winkeltje en er zijn er wat restaurants, voor de rest is er weinig te beleven. Heb het er goed naar mijn zin gehad (was alleen)

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

je komt er tot rust

mooi hotel , fijne mensen gekleed eten,vanaf 20.00 uur alles gekleed in de avond is het rustig meeste mensen gaan buiten het hotel een bakje koffie drinken of iets anders drinken

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2018

Super hotel. We hadden een luxe de kamer. Met uitzicht op strand en zee.

Mooi rustig gelegen hotel. Wel wat ouder publiek in okt Maar we hebben een leuke week gehad.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2018

Moet blijven. FKK hotel is uniek, helaas.

Goede accommodatie, mooi strand. Klantgerichtheid kan beter. Animatie gedateerd. Hiervoor ook weinig mogelijkheden buiten het hotel.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2017

Goed hotel

Het hotel is in orde. Bij het ontbijt staat men echter in een lange rij te wachten tot je gebakken eieren of omelet klaar zijn. Voor het overige een hotel voor echte rustzoekers qua ligging. In de nabije omgeving is echt niets te doen. We hebben wel heel veel leuke mensen ontmoet en menige gezellige avond gehad. Niet alleen in het hotel maar ook in de naast het hotel gelegen café/bar.