Alua Golf Trinidad reviews

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Prachtige ligging

Prima hotel,mooie ligging. Wij hadden een mooie grote kamer. Prima openbaar vervoer naar het centrum Eten kan wat gevarieerder,wij zaten all inclusive

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2022

Alles goed, alleen was er weinig of geen animatie voor volwassenen

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Ziet er op de foto’s leuker uit

De bar is erg ongezellig en in een grote open ruimte, dus enorm gehorig. Elke dag stond de tv aan voor het voetbal. Eerst een kamer die uitkeek op het dubbele zwembad en strand, maar andere kamer gevraagd aangezien er elke dag (2x in de middag en elke avond tot 00.00 uur) animatie is. Verder staan er grote boxen bij het zwembad waar de gehele dag muziek uit te horen is. Staat zo hard dat wanneer je op het strand ligt en een koptelefoon hebt op je iPod en muziek ligt te luisteren dit alsnog hoort soms. Ik kom voor mijn rust niet voor lawaai. Programma van animatie kwam ook niet overeen met wat er te doen was. Zou op een avond flamenco dansen zijn, kwam terecht bij een bingo. Eten was prima, maar niet bijzonder. De ene keer was iets niet gaar genoeg, de andere keer was iets te gaar. Heb denk ik 10x een sangria met cava besteld, heb geloof ik 6 verschillende kleuren en smaken gehad van redelijk tot niet te drinken. Er is een kluis aanwezig, echter daar moet je voor betalen. Strandbedden moet je ook voor betalen. Papieren die er hangen bij zwembadbedden dat een bedje niet langer dan 30 minuten ongebruikt mag blijven is niets betekenend, heb stoelen halve dagen met een handdoek erop zien staan. Was oké, maar zeker niet voor herhaling vatbaar helaas

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

goed hotel

prima hotel om in te verblijven. Heerlijk strand dicht bij het hotel

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Goed en schoon hotel, gunstig gelegen.

Algemene indruk is goed. Voldoende keuze in eten en drinken. De hele dag is er vers fruit.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

aardig hotel

aardig hotel, bedden vielen tegen, ingezakt. kamer ruim en schoon

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Fijn hotel met prima ligging

Groot hotel met vriendelijke hard werkende medewerkers

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2018

Fijn hotel aan strand

Fijn hotel Vriendelijk personeel Mooie grote kamers uitzicht op zee geweldige zonsopgang vanuit je bed Goed eten Wel wat rumoerig in eetzaal Maar dat is ook het enige minpuntje Fijne zwembaden 1 met muziek andere rustig goede ligbedden

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Mooi hotel aan het strand

Alles is goed verzorgd, alleen is het eten soms niet meer helemaal warm. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zicht vanaf de kamer
Bar van bovenaf