Tahiti Playa & suites reviews

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2023

5 dagen Santa Susanna

Fijn verblijf gehad, veel gezien.

Verhoef
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2023

Mooi hotel, goed ontbijt en meteen aan het strand. Het is een groot hotel met genoeg entertainment als je daarvan houdt. Goede sfeer en prima uitvalsbasis om leuke steden te bezoeken. Wij zijn 1 dag naar tossa de mar geweest, echt een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2023

Groot complex

Locatie is prima, maar het ontbijt en diner is wel erg massaal door de vele gasten en sfeerloze aankleding vooral bij het diner.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Perfect!

Hotel was prima, ideale ligging, direct aan het strand. Uitgebreid ontbijt! Een keer in het hotel gegeten, heerlijk buffet, jammer dat we geen halfpension hadden geboekt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Mensen die iets te zeuren hebben over dit hotel kunnen beter thuis blijven, daar zal het dan wellicht nóg beter zijn ;-)

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2023

Het gaat er mee door

Het hotel ligt op een mooie plaats. Het ontbijt is simpel en elke dag hetzelfde. De lamers zijn erg klein en zeer gehorig en niet heel erg schoon. Het personeel is vriendelijk. Wij maken er zelf altijd het beste van op vakantie maar voor het bedrag wat we hebben betaald had ik iets meer verwacht.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Mooie ligging, kort bij zee, aan de rustige kant van het straat.

Jammer dat al van alles dicht was.( 2 v/d 3 restaurants). Enigste minpuntje is dat als je naar het toilet moet, of naar je kamer, of naar de kelder moet. Dus buiten, in de bar of in het restaurant is er nergens een andere gelegenheid, of wij en anderen hebben dit gezien. Het hotel was mooi opgeknapt, behalve de kelder waar de toiletten waren en de steeds gesloten nachtclub. Maar al bij al toch een prettige vakantie daar gehad.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Goed en groot hotel maar doet wel wat gedateerd aan

Op zich is het hotel ok en ziet alles er neitjes uit. Het hotel heeft een algehele opknapbeurt nodig en doet wat gedateerd aan. Hier en daar zie je dat zaken versleten en of beschadigd zijn. Drinken bij dient s avonds bij diner en s middags bij de lucht afgerekend te worden.Bij ontbijt is er koffie en diverse vruchtensappen wel inbegrepen. 4 sterren is wat te hoog voor mijn begrip...eerder 3 sterren. Het complex is 1 van de grootste in de omgeving en ligt pal aan het strand en boulevard wat wel een groot pluspunt is. Verder veel te doen vooral s avonds in de omgeving.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Een mooi resort met mooie kamers en uitgebreid buffet met goed eten.

Ik had voor deze prijs niet zo'n mooi en luxe hotel verwacht. Hele fijne sfeer en dichtbij strand en winkeltjes. Veel live muziek in het hotel en buiten. Erg gezellig en een heerlijke plek om tot rust te komen maar ook vertier op te zoeken. Hier zou ik zeker terug willen komen!

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

af te raden

dit hotel is niets meer dan een Nederlandse kolonie . Heel veel oudere mensen die zeer racistisch en onvriendelijk zijn . Eten is hetzelfde ieder dag. Het schoonmaken van de kamers moest ik ieder dag een melding bij de receptie van maken en gebeurt ook niets . Russische dames die geen woord Engels spreken, zeer onbeleefd en niet netjes. ik zal het afraden.

Hotel Tahiti Playa
mijn uitzicht, maar 2,5 meter springen en ik zit bij de buren