Indalo Park reviews

Indalo Park

Tegenvaller

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

prima locatie

Wij komen daar al 15 jaar te gast worden vriendelijk behandeld en wat betreft prijskwaliteit is het prima vertoeven daar. kortom een prima verblijf

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Geweldig wat een fantastisch hotel

Vriendelijk personeel goede kamers en een uitstekend animatie team

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Prijs- kwaliteit super!

Officieel 3sterren maar het eten is werkelijk geweldig! Iedere ochtend cava bij het ontbijt is voor deze categorie exceptioneel. Zeer vriendelijk personeel. Nette kamers met goede bedden. Tip: als je geen last wil hebben van gehorigheid, kies dan een kamer die níet bij de zwembadzijde ligt? Er zijn nl 2 bars die tegelijkertijd live muziek spelen. Zelfs met de schuifpui dicht heb je oordoppen nodig om het geluid tegen te houden. Animatie stopt om 23:30. Dus daarna rustig. Verder ligt het hotel centraal. Ik was er alleen dus vond dat zeer prettig. Zelf zou ik niet terug gaan naar Malgrat de Mar. Verouderde kustplaats. Zeker tov bijv. Salou. Maar dat is persoonlijk, Ik geef het hotel een dikke 9

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Het enigste wat jammer was. Is dat s'avonds het personeel het niet bij hield met de bediening Er liepen veel mensen weg

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

Redelijk goed hotel

Het hotel is redelijk schoon Er zijn wel wat dingen die ze kunnen vernieuwen En de bedden vervangen die waren niet super Maar is zeker belangrijk ook met vakantie Algemene indruk is redelijk Van het ontbijt en diner hebben we geen gebruik gemaakt

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Alles moet je een keer hebben gezien...

Het is een mooi hotel met meerdere faciliteiten. Moderne inrichting, op de kamers na. Maar misschien moeten deze nog worden gerenoveerd. Zwembad is te klein voor de hoeveelheid gasten. Het buffet is uitgebreid, veel keus. Desserts zijn heerlijk. Enige plek waar het personeel vriendelijk is. Animatie, tja, hier moet je echt van houden. Van Pussycat tot de Carpenters zo door naar Jan Biggel. Lijkt dat alle bands een playlist in hun handen krijgen gedrukt welke ze de hele week moeten spelen...En niet vergeten de stoelen de lucht in. ( waar halen ze dat vandaan) Wanneer je niet verblind wordt door de zon, dan zijn het wel de overkill aan tattoos en nepjurkjes van Versace... Ligging is perfect, je loopt zo de gezellige boulevard op. Personeel aan de bar laat duidelijk blijken dat ze te weinig verdienen. Kan geen lachje vanaf...Heb toch altijd wel een ruime fooi achter gelaten.. Moet je een keer hebben meegemaakt voor een paar dagen, langer zeer zeker niet.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Heerlijke vakantie!

Alles naar wens. Eten heerlijk. Life muziek op tijd stil. Elke avond gezelligheid op de boulevard.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Mooi aangelegd, fijne kamers

Prettigige ligging dicht bij strand en boulevard, kamer zijn prima, bedden minder. Zwembad is goed, bedje worden niet veel gecontroleerd op handdoeken die er al een halve dag liggen zonder eigenaar.

Dessertbuffet. Subliem eten . Zeker voor een officieel 3*** hotel
Buffet