Aqua Onabrava & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Fijn hotel, prima ligging en goed restaurant

Fijn hotel met zwembad en ligbedden. Goede ligging ten opzichte van het openbaar vervoer, winkels in de buurt en het strand is op prima loopafstand. Wij vertrokken om 4.30 uur s’ochtends ivm vroege vlucht, via het hotel regelden we een fijne transfer en konden voor het vertrek nog ontbijten. Goede service, top!

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Mooi hotel

Hotel was goed. Alleen het eten was slecht en jammer dat er geen buiten activiteiten waren.

Mw. J. Neuhaus
Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Geweldig hotel

Geweldig schoon mooi hotel. Goede bedden mooie kamer. Heerlijk eten en een prima locatie.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Dit hotel ligt net aan het gedeelte waar het niet zo heel erg druk is. Zeker aan te bevelen als je niet van het hele drukke houd. Hotel, zwembad, personeel, eten en service allemaal dik in orde! Zee op loopafstand is ook goed te doen. Ik kan geen negatieve dingen verzinnen. De trein om naar Barcelona te gaan is ook zeer dichtbij en goed betaalbaar.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Mooi hotel met goede ligging

Mooi hotel met een goede ligging, op (korte) loopafstand van het treinstation om naar Barcelona te reizen. Minpunt: harde bedden. Daarnaast erg veel aanbod van varkensvlees en schaal en schelpdieren tijdens het dinner. Mocht je dat net als ik niet eten dan is er weinig variatie. Pluspunt: er is een fijne Spa aanwezig met zoutwaterbad, warmwaterbad, bubbelbad. Niet groot maar wel lekker rustig, zelfs in het hoogseizoen. Buitenbad was altijd druk (alle bedjes bezet), en mi te klein voor het grote hotel. ).

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Goed verzorgd en goede ligging

Een mooi hotel met vriendelijke en behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Groot, schoon hotel. Ligt direct tegenover het station

Wel jammer dat de muziek van de animaties zó hard staan. Zowel overdag als is avond. Ook van het hotel ernaast. Hierdoor was het onmogelijk om voor 12u te kunnen slapen ondanks oordoppen. Gelukkig sliep mijn dochtertje hier wel aardig doorheen.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2022

Fijne vakantieplek!

Heerlijk hotel, gezellige omgeving, vriendelijke mensen.

Familie Baijens
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

Hotel is een aanrader!

Erg schoon en zeer verzorgd hotel. vriendelijk personeel, prima restaurant, alles werd goed bijgevuld en warm! het was erg druk, veel gasten ivm formule 1. Wij ook. Het ontbijt werd hiervoor aangepast van 08.00u naar 07.00u. Top!

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2022

Prima hotel en goede service

Prima hotel, jammer dat de kamers zo gehorig zijn. Het zou fijn zijn als het personeel bij de balie beter Engels zou spreken. Gelukkig zijn we in het Nederlands super goed geholpen door Robert, onze complimenten voor Robert hij gaf ook een prima service. TOP. Het zou fijn zijn als er ook in het Engels de entertainment duidelijk bekend wordt gemaakt in de publieke ruimtes. Laag seizoen zou het hotel ook meer moeten bieden, omdat de omgeving gesloten is. Graag ook een bord bij de lift voor de luidruchtige toeristen om na middernacht niet zo luid de gangen op te komen. Vanwege de vloeren zijn de hakken gehorig. Onze complimenten dat we een Early breakfast kregen,omdat we eerder vertrokken. Top.!