“ Ontvangst bij receptie was zeer vriendelijk, inchecken ging wat lastig omdat we geen voucher hadden gekregen van floowtravel( volgens prijsvrij doen zij dit altijd zonder hotelvoucher). Gelukkig wel de mail geprint waarin dit vermeld stond.
Wij hadden 3 kamers geboekt, kregen 3 verschillende indelingen, maar alle kamers waren oke. Bedden zijn aan vervanging toe. 2 persoonsbed zakt erg door!
Kamers aan de straatkant zijn erg gehorig, veel last van muziek en geschreeuw.
Gedurende ons verblijf van 8 dagen zijn in alle kamers de bedden niet verschoond, wat normaal in een 4* hotel minimaal 1x gedaan wordt.
Ook werden de tubes douche en schampoo niet meer aangevuld.
Ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid en worden goed aangevuld.
Prijs kwaliteit is prima bij halfpension, all inclusive in verhouding erg prijzig.
Hotel biedt late check-out aan, maar vraag je erom dan kan het niet en zeggen ze hotel is vol, terwijl via internet gewoon een kamer geboekt kon worden.
Bij receptie dit aangegeven en toen kon het wel tegen volledige betaling van de kamer( dit was dan incl overnachting en ontbijt waar geen gebruik van werd gemaakt) “