Aqua Montagut reviews

Vis
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Top Hotel Aqua Motagut

Super goede vakantie gehad in dit Hotel , voor al de all inclusief formule was super goed en niets was te gek. Hotel waar hygiëne en gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ligt op goede locatie en strand en wandelboulevard vlakbij. Kort om top vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Hotel was super en ook het personeel was aardig en zeer behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Super hotel.

Voor ons derde keer dat we er waren, en wederom weer zeer tevreden. Gaan zeker nog meerdere keren terug.

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

Super hotel

Geweldig hotel Met vriendelijk personeel. De bar sluit om 0.00 uur ,mag wel iets langer open

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

Een mooi en schoon hotel!

Wij hadden nooit gedacht dat we zo’n mooi hotel zouden krijgen voor wat we betaald hadden. Hotel is perfect gelegen, een paar meter van de drukke/gezellige boulevard. We vonden alleen weinig gezelligheid in het hotel hangen. Niemand van de bezoekers kletst met elkaar en de leeftijden lopen enorm uit een. Van kinderen tot oude opa’s en oma’s. Maar daar kan het hotel natuurlijk niks aan doen. Ontbijt was echt top! Donuts, gedroogd fruit, verse eitjes, nespresso koffie.. kortom een heel mooi hotel!

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2018

hadden all-inn grandioos.Eten en drinken volop, gevarieerd en goede kwaliteit van eten.Personeel is gemeend vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2017

een heel mooi hotel in de juiste omgeving

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2017

Mooi , personeel vriendelijk, goed eten

Mooi hotel, personeel vriendelijk, goed eten, bedden niet perfect moesten slapen op een slaapbank, waarom geen boxspring in zo''n hotel

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2016

Familiehotel

Ontvangst bij receptie was zeer vriendelijk, inchecken ging wat lastig omdat we geen voucher hadden gekregen van floowtravel( volgens prijsvrij doen zij dit altijd zonder hotelvoucher). Gelukkig wel de mail geprint waarin dit vermeld stond. Wij hadden 3 kamers geboekt, kregen 3 verschillende indelingen, maar alle kamers waren oke. Bedden zijn aan vervanging toe. 2 persoonsbed zakt erg door! Kamers aan de straatkant zijn erg gehorig, veel last van muziek en geschreeuw. Gedurende ons verblijf van 8 dagen zijn in alle kamers de bedden niet verschoond, wat normaal in een 4* hotel minimaal 1x gedaan wordt. Ook werden de tubes douche en schampoo niet meer aangevuld. Ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid en worden goed aangevuld. Prijs kwaliteit is prima bij halfpension, all inclusive in verhouding erg prijzig. Hotel biedt late check-out aan, maar vraag je erom dan kan het niet en zeggen ze hotel is vol, terwijl via internet gewoon een kamer geboekt kon worden. Bij receptie dit aangegeven en toen kon het wel tegen volledige betaling van de kamer( dit was dan incl overnachting en ontbijt waar geen gebruik van werd gemaakt)

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2016

Mooi hotel, prima service en zeer klantvriendelijk

Alles prima verzorgd! Netjes en schoon hotel, met zeer vriendelijk personeel. Eten en drinken dik prima! Leuk stadje met leuke winkelmogelijkheden. Strand op loopafstand en gezellige boulevard. Kinderanimatie ook erg leuk. We hebben het er erg naar ons zin gehad.