Cypsela reviews

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Mooie caravans, weinig te zien direct buiten de camping

Mooie caravan. Restaurant op de camping was helaas nog gesloten. Zwembad steenkoud. Voor een leuke omgeving is een auto wel een vereiste. Op 20 minuten rijden ligt palafruegell en op ruim een half uur san antoni. Pals zelf vonden wij heel saai.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2017

Prima!

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 jonge kinderen in het A gedeelte in een stacaravan type sandaya nr 24 voor een 14daags verblijf. Stacaravan was mooi en keurig schoon( incl. inventaris) Handdoek wissel op dinsdag en zondag en iedere zondag schoon beddengoed. Schone camping, nergens zwerfvuil zien liggen, sanitair bij zwembad/ restaurant schoon. Zwembad kan de hoeveelheid mensen net aan.Ligstoelen zijn tot een uur of 11 nog vrij te vinden. Personeel bij zwembad is idd streng, we wisten van de ballen/ luchtbedden etc. Ook snorkels mogen niet. Personeel allemaal vriendelijk. Beveiliging bij de in/uitgang en lopen ook rondje over de camping in de avond. Strand/zee bij platja de Grau was onze favoriet. Fijn zandstrand, parkeren direct aan het strand is 2 euro voor een dag. Restaurant niet bijzonder, voor hetzelfde bedrag eet je buiten de camping een stuk lekkerder! Kinderanimatie was leuk, team straalt plezier uit. Animatie in de avond is wisselend van kwaliteit maar vonden we prima. Heerlijk verblijf gehad, zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2017

Geweldig luxe camping

Een grote gezinscamping met goede faciliteiten en veel animatie. Vriendelijk personeel op de camping. De grootte van de camping maakt wel dat je vrij ver van het centrum van de camping kunt liggen. Wij moesten ca. 10 minuten lopen tot het zwembad, de restaurants etc. We hadden een stacaravan van Eurocamp. Boeken via deze organisatie zou ik afraden.