Vall d'Aro reviews

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Kindvriendelijke, goed verzorgde familiecamping

Camping is overzichtelijk ingedeeld, winkels zijn beperkt maar goed bereikbaar en veel open, sanitair wordt hele dag schoongemaakt, zwembaden zijn goed bereikbaar, dorpje, grotere supermarkten (lidl/spar) en strand op half uur lopen (met kinderen). Dichtbij waterpark met vele glijbanen!

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Kindvriendelijk, aardig personeel, schoon sanitair

Wij zaten in een tent van tent a tent. Deze lag heerlijk onder de hoge naaldbomen, waardoor voldoende schaduw naast gebruik van parasol. Op 20 meter loopafstand van de tent het sanitair gebouw, de afwasplek, de wasmachines en een kleine supermarkt, waar we elke ochtend vers brood haalden. De camping heeft meerdere zwembaden, voor elke leeftijd iets passends. Het ondiepe bad heeft zout water, het diepe bad zoet. De avondanimatie begint pas om 22:00 uur, dus als je vroeg naar bed wilt zit je hier niet op de goede plek (ivm het geluid) Het strand is 15 min lopen en de route is niet echt leuk. De gezelligheid begint echt pas in het stadje. Wij vonden het jammer dat rent a tent borg inhoudt als je voor 8 uur 's morgens vertrekt. Wij hadden een ochtendvlucht terug naar huis.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Super leuk!

Elke x als wij naar toilet/douche gingen, was er altijd personeel aan het schoonmaken. Zwembaden super leuk voor de kinderen. Kinderanimatie was alleen in het Spaans, helaas! Enigste nadeel vonden wij dat je bij kant en klare tenten ene beetje wordt weggestopt voor de buren. Nu begrijpen wij dat sommige mensen op hun privacy gesteld zijn, maar lekker doelloos kletsen met de buren hebben wij een beetje gemist. Wij hebben een super leuke vakantie gehad! Volgend jaar willen we 2 weken gaan, voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2019

Groot, kindvriendelijk, schoon druk

Grote schone camping. Zeer kindvriendelijk. Erg druk in weekenden als alle vaste staplaats gasten komen.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

super camping, echter in de weekenden veel luidruchtige spanjaarden

Mooie goed onderhouden camping met schoon sanitair. Onze tent stond onder de bomen waardoor we niet buiten konden eten of wat dan ook. Iedere dag lag alles vol met vogelpoep. Lopen naar het centrum en strand is goed te doen, echter niet voor mensen die moeilijk te been zijn.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

ontzettend mooi & schoon

De camping is erg mooi en schoon. We zijn in de meivakantie geweest, dus erg rustig. Het is een echte 4 sterren camping. Je bent zo op de snelweg en LIDL, Aldi, Mercadona, Decathlon, aphotheek, enz ... ligt niet meer dan 800 m van de camping.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

Prima (grote) camping op een goede ligging

2 zwembaden, waarvan 1 met leuk kinderbad 15-20 minuten wandelen naar t strand Rustige camping

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2018

Grote schone camping

Camping Valdaro is een mooie schone camping als je niet van een grote houdt dan moet je hier niet zijn. De zwembaden zijn erg fijn.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2018

Ideaal voor kinderen, zwembaden zijn top. Vriendelijk, proper....

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2018

Mooi, ruim

Een mooie onder een bladerdak van bomen gelegen camping.