Ibersol Sorra d'Or reviews

5,6
4,8

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Low budget

Prijskwaliteit klopt het aardig. Veel achterstallig onderhoud en schoonmaak laat te wensen over.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Wel oke

Het hotel ligt naast de trein station, wel handig als jij wilt de trein nemen naar Barcelona. Wat vind ik wel jammer is dat we hebben een transfer erbij geboekt en er staat niks over dan wij worden niet bij de ingang van het hotel gebracht, we moeten helaas 11 minuten lopen vanaf de halte naar het hotel.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Heel fijn hotel en vriendelijk personeel

Ik kende het hotel al ben vaak in malgrat de mar geweest

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Mooie rustige plek

Een mooie hotel schoon en lekker eten meer keuze en dicht bij strand en treinstation

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Goede locatie en nette kamers

Receptie is ronduit onbeschoft en niet behulpzaam. Rest van personeel is vriendelijk. Zwembad is heel vies en het stinkt. Eten is prima maar heel saai. Geen entertainment in de avond. Wat heel vervelend is is dat er geen parkeerplek is zoals wel beschreven op de site van prijsvrij. Je moet echt zoeken naar een plek. Kamers zijn heel goed maar dan moet je we zeezicht hebben dat hadden wij. Ligging ook, lekker bij het strand, centrum en boulevard en de trein.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Prima hotel als je op vakantie gaat en veel gaat ondernemen. Weinig te doen in het hotel, eten is ook ok.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Niet geschikt voor alleenstaande

Ik was alleen daar en er zitten heel veel Polen, Russen en Spanjaarden dus als alleenstaande heb je weinig mogelijkheid contact te leggen met andere toeristen. Klein hotel met geen enkele vorm van entertainment in de avond. All inclusive is echt alleen de drank en geen tussendoor snacks gedurende de dag. De kamer was prima. Goed bed en goede douche maar ik keek als uitzicht tegen een muur aan, niet echt geweldig. Het eten is heel goed en afwisselend.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Goed vriendelijk en schoon hotel

Een fijn hotel vlak bij treinstation Goed eten alles netjes Een echte aanrader wat betrefd kwaliteit prijs

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Slecht hotel

1ste kamer met balkon voor 5 hotelkamers, vies bedden:dun matras op houten plaat, dag daarna klacht ingediend andere kamer gekregen, iets beter maar 7 nachten slecht geslapen, eten keus voldoende maar koud, enkel de dag dat inspectie kwam, toen stonden de temperaturen hoger die avond was er warm eten, vind dit hotel geen aanrader. Zwembad vies

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

erg slecht gehorig en niks te doen Eten lauw en koud

oud slecht gehorig niks te doen eten bar slecht en slechte kamers voor een persoon

Leuk hotel aan gezellig pleintje