Rey Mar Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Een simpel hotel die voldoet qua prijs kwaliteit verhouding. Fijn voor mensen met een laag budget.

Het hotel ligt op loop afstand van het strand en de boulevard met allerlei winkels en restaurants. De omgeving is toeristisch, daar moet je mee om kunnen gaan. Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk. Prijs was laag en de kamer voldeed boven verwachting; comfortabel bed, een bad in de badkamer, er werd dagelijks schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Je hebt een balkon waar helaas alleen stoelen op staan. Maar voor de prijs die we hebben betaald stoort dat niet. Een tafel en een wasten zou leuk zijn maar je kan prima zonder. Soms moet je wat lang wachten op de lift maar verder prima. Tot middernacht is er muziek maar wij hadden daar geen last van op de zevende verdieping met de buitendeur dicht. Er was gratis airco op de kamer wat een positieve verrassing was. Ik zou dit hotel aanraden.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

schoon hotel

schoon hotel goede kamers maar het eten is niks je kunt eten van 13.00 tot 21.00 dus dat ligt de hele dag onder de warme lampen het eten is gewoon uit gedroogd

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Prima hotel, je weet wat je boekt.

Prima hotel, je weet dat je niet de hoofdprijs betaald dus dat je ook niet teveel kan verwachten. Ontbijtzaal is tevens wel te klein, stonden vaak in de rij voor het ontbijt. Avond eten zou ik niet aanbevelen in het hotel. Airco op de kamer werkt goed.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Prima hotel. Veel variatie aan eten niet altijd even lekker. Over smaak valt te twisten. Als jong stel nemen wij volgend jaar een adult only hotel. Veel kinderen en een zwembad wat eigenlijk te klein is voor het hotel. Zo ook het restaurant. Al met al 1 week gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Enorm vriendelijk personeel. Bedden en kussens waren hard. Maar de kamer was enorm schoon.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Een goed maar simpel hotel

Het hotel is prima. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was schoon. Het enige minpunt is dat het eten vrij simpel is met weinig diversiteit.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Nice

A a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2022

Knus, goede ligging

Vriendelijke personeel, aan het strand, leuk zwembadje, dichtbij leuke restaurantjes

Sander s
Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Slechtste hotel ooit!

Het hotel was niet schoon. Wij zijn 12 dagen geweest en hebben maar 2 keer nieuwe lakens gekregen. Als we er mee naar de receptie gingen dan hadden wij het zogenaamd niet goed gezien. Er zaten nog vlekken in van de vorige gasten!!! Het best was ook heel erg kort. Niet voor mensen boven de 1.70.... de badkamer was ook drama, je kon niet recht op het toilet zitten want er stond een wasbak boven dus je moest echt schuin op het toilet zitten! er zijn meerdere keren dingen weggenomen uit andere gasten hun kamer door de schoonmaaksters. En in het hotel liepen zakkenrollers en dieven. Ook uw auto is niet veilig en de beveilig doet er niks aan. Nog erger is dat dit hotel in elke gang camera's heeft, en dus ook alles kan terug zien. Maar dat doen ze niet ze houden hun personeel een hand boven het hoofd. Zo is van een alleenstaande moeder bijna 400 euro cash gestolen en gouden oorbellen en ketting!! het eten was zo smerig dat zelfs het personeel ons vertelde dat als wij niet ziek wilde worden w

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

Prima Budget Hotel als je niet te veel eisen hebt.

Nette kamers alleen de airconditioning laat helaas te wensen over. De kussens zijn keihard. Kon er niet aan wennen... Het eten waren wij niet tevreden over maar hebben heerlijk elders kunnen eten, het eten is in Spanje niet duur.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

verouderd, maar goed onderhouden

Schoon, lekkere bedden, vriendelijk personeel en een lekkere keuken,

Vanaf balkon
Eetzaal