6 beoordelingen voor Hotel Planamar in Malgrat De Mar Costa Brava

Planamar

3 sterren
6.3
  • Animatie
    7.5
  • Eten & drinken
    5.7
  • Faciliteiten
    6.5
  • Hygiëne
    6.0
  • Kamer
    5.2
  • Kindvriendelijkheid
    7.7
  • Kwaliteit bedden
    5.0
  • Ligging
    8.3
  • Prijs/ kwaliteit
    6.5
  • Service personeel
    7.8
  • 0 experts: -
  • 6 vakantiegangers: 6.3
6 beoordelingen
  • 5.0
    • Animatie
      10.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer
      2.0
    • Kindvriendelijkheid
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      2.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      10.0
    Ren
    op 05.05.2018:

    Oude meubels. Lief bar en restaurant medewerkers.

    Oude meubels. ( al jaren toe aan vervanging)
    Slechte bedden.
    Heel gehorig.
    Weinig speelruimte voor kindjes. ( buiten)

    Lief personeel. ( lief voor mijn kindje)
    Leuke animatie team.
    Goed eten.

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    marjan
    op 28.07.2017:

    knus hotel en dichtbij strand

    Knus hotel, dichtbij strand, winkels en restaurants. treinstation op loopafstand ideaal voor uitstapjes naar tossa de mar, waterpark etc.

    Lees meer
  • 6.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      4.0
    • Kwaliteit bedden
      5.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      7.0
    Paul
    op 30.09.2016:

    zeer gedateerd hotel de kamer die wij hadden was erg klein je kon de koffers niet opbergen

    veel te kleine kamer slechts 1 stoel geen tafel balkon met 2 hele oude plastic stoelen ook geen tafel badkamer erg klein nauwelijks ruimte voor een toilet .

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      5.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      6.0
    • Kindvriendelijkheid
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    gerarda
    op 22.05.2016:

    leuk hotel voor een leuke prijs

    Jmm dat er s nachts veel herrie is waar niets van gezegd wordt

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      5.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Ludo
    op 27.07.2010:

    Centraal gelegen, goede kamers, eten mager tot slecht.

    Hotel Planamar is een redelijk tot goed hotel. De kamer en badkamer waren prima en werden elke dag schoongemaakt. Verder was het personeel vriendelijk en behulpzaam.

    Het grootste nadeel aan dit hotel was dat het eten tijdens ons verblijf erg slecht was en je soms in de rij moest staan voor een tafeltje. Hierdoor zijn wij eigenlijk alleen maar buiten het hotel wezen eten.

    De ligging van het hotel is wel erg goed, voor zowel strand, winkels, of om uit te gaan.

    Lees meer
  • 6.0
    • Animatie
      10.0
    • Eten & drinken
      2.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      2.0
    • Kamer
      4.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      7.0
    Maris
    op 27.07.2010:

    Vriendelijk personeel, slechte schoonmaakservice

    Het ontbijt is goed. Het avond eten is simpel en het vlees ziet er niet uit zodat je het niet wilt eten. Elke dag hetzelfde alleen ander soort vlees. Je kan beter buiten de deur eten. Personeel is vriendelijk. Bij de receptie proberen ze je zo goed mogelijk te helpen. Schoonmaak is slecht, badkamer wordt vaak niet schoon gemaakt, geen schone handdoeken om te douchen. Als je dan nieuwe vraagt beloven ze deze te brengen maar dit gebeurd niet of krijg je te horen dat er onvoldoende handdoeken zijn.

    Lees meer
  • Ren
    op 05.05.2018:

    Nee. Niet weer heen. Tenzij alle meubels vervangen worden.

  • Paul
    op 30.09.2016:

    hotel moet fors verbouwt worden de kamers groter maken .

  • gerarda
    op 22.05.2016:

    De excursies b.v barcelona panorama tour zijn voor all in gasten 24 e voor h.p gasten 37 e dat vond ik wel een heel groot verschil ik ben tenslotte ook een gast terwijl je langs de boulevard bij het excursie buro voor dezelfde excursies maar 28 e betaalde