H-Top Planamar reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Oud

oud hotel en de kamers zijn erg oud, zoals 1990

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Slecht ontbijt met een ontzettend gehorige hotelkamer

Niet helemaal het hotel wat wij hadden gehoopt. Het ontbijt was erg vet en wij waren blij dat we de lunch en diner niet bij het hotel in hadden geboekt. Daarnaast zijn de hotel kamers niet normaal gehorig en hoor je letterlijk alles. Het personeel was wel zo vriendelijk dat we mochten ruilen van kamer maar daar schoten we ook niet veel mee op aangezien ze boven ons, de hele nacht tot 7 uur dingen deden die het hele hotel wakker had gehouden. Alles is gewoonweg flink verouderd. Kabels bij het zwembad steken eruit omhoog en de bedjes bij het zwembad zijn ook helemaal gaar. Om de ligging zou ik het helemaal niet doen.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Oud en vies

Het voordeel van het hotel is dat het rustig gelegen is, maar niet ver van drukke steden. Hotel was flink verouderd en vies. Vochtige kamers en ontzettend slechte airco. Hoeslaken waren losse stukken die telkens verschoven. De foto's van de kamers op de sites zijn echt niet meer up to date. We kregen 1 sleutel en een tweede sleutel was op geen enkele manier mogelijk. Bij de receptie aardige mensen.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2018

Oude meubels. Lief bar en restaurant medewerkers.

Oude meubels. ( al jaren toe aan vervanging) Slechte bedden. Heel gehorig. Weinig speelruimte voor kindjes. ( buiten) Lief personeel. ( lief voor mijn kindje) Leuke animatie team. Goed eten.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

knus hotel en dichtbij strand

Knus hotel, dichtbij strand, winkels en restaurants. treinstation op loopafstand ideaal voor uitstapjes naar tossa de mar, waterpark etc.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2016

zeer gedateerd hotel de kamer die wij hadden was erg klein je kon de koffers niet opbergen

veel te kleine kamer slechts 1 stoel geen tafel balkon met 2 hele oude plastic stoelen ook geen tafel badkamer erg klein nauwelijks ruimte voor een toilet .

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2016

leuk hotel voor een leuke prijs

Jmm dat er s nachts veel herrie is waar niets van gezegd wordt