56 beoordelingen voor Hotel Luna Park En Club in Malgrat De Mar Costa Brava

8.4
    Nicole
    op 22.05.2018:

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Zou hier gerust nog eens terug komen.

Dirian
    op 28.10.2017:

Mooi hotel en goed eten

Bij aankomst ontvangen door erg vriendelijke medewerkster, werd echter niet gezegd dat je een kluisje kon huren, ook werden we niet even naar onze kamer gebracht. Was de laatste week voor dat het hotel dicht ging en dat was te merken. Kamers zijn niet groot maar wel schoon. Ben wat gewend maar deze kamers waren wel heel erg gehorig!! Het eten is gewoon goed.
    Paar minuten lopen en je bent op het mooie strand.
    Wij hebben mooie dagen gehad.

Kees
    op 22.09.2017:

Mooi complex, maar het verschil (kamers) tussen Park en Club is wel erg groot

Persoonlijk wel jammer dat de uitleg op de website over verschil kamers Park en Club gedeelte niet heel duidelijk is. Een gezinskamer in de mindere kant is niet gerenoveerd (oud) en erg klein. Je ligt dus echt tegen de kinderen aan. Zeer netjes / schoon onderhouden en verder wordt alles gedeeld. Vriendelijk personeel en eten is goed te noemen.

Selma
    op 21.09.2017:

Mooi, gezellig hotel met een goede sfeer

Personeel was bijzonder vriendelijk.... iedereen van de bar tot de kamer meisjes
    Mooi terras en alles netjes verzorgd

Fijne balkons en eten ook goed verzorgd

Fijn dat er een vegatarische hoek was

Kamer zijn te gehorig... gesprekken van de buren zijn gewoon te horen

h.
    op 15.09.2017:

fantastisch

geweldig hotel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk behulpzaam personeel, schone kamers en badkamer, meer dan voldoende eet- en drinkgelegenheden in de buurt, fijn strand op 250 meter.

Tim
    op 19.09.2016:

Matig hotel , waardeloos personeel. Zijn nog niet echt bedreven in het All-In concept.

Van 11 tot 16 September naar Luna Club geweest.
    1: Betaald voor een superieur kamer maar kregen een standaard 2 persoonskamer. Terug naar de receptie gegaan om verhaal te halen, werden we ( mijn vriendin en ik ) gewoon zonder pardon uitgelachen, omdat dat nooit zou kloppen met wat we betaald hadden voor de accommodatie. Klaarblijkelijk klopte hier niets van volgens het chagrijnige personeel in Luna Club en moesten we het resterende bedrag nog even overmaken wilde we gebruik maken van de daadwerkelijke superieur kamer. Bedankt Prijsvrij! Wij zijn er ingetrapt!

2. "All In klanten'' worden slecht geholpen.
    Zit je heerlijk aan de bar te genieten van een alcoholische versnapering, en ben je toe aan je volgende heerlijk gekoelde drankje, word je niet vriendelijk doch dringend verzocht om op een bepaald punt aan de bar te gaan staan om het volgende drankje te bestellen?? We zaten er, let wel, 2 METER vandaan!!
    Vreemd fenomeen! We hebben het hotel dan ook verlaten en ergens anders ons vertier gezocht aan de boulevard, waar de mensen WEL vriendelijk waren en het geen probleem was als we een drankje wilde bestellen.

3. Het eten.
    Genoeg keuze , maar alles is lauw, rauw. TOTAAL niet aan te bevelen.

Eerste paar dagen konden we wel rustig aanschuiven met de hoop een WARME hap te kunnen nuttigen.
    Laatste 2 dagen mochten we in een rij gaan staan om te kunnen eten, bizar.
    Ook toen hebben we onze biezen gepakt en elders ons heil gezocht aan de boulevard.
    In mijn ogen vrij vreemd aangezien zo'n accommodatie erop voorbereid is en weet hoeveel mensen er All-In geboekt hebben.

Mirjam Eggink
    op 13.08.2016:

Prachtig hotel in rustige omgeving en geweldige keuken Ligging is prima voor uitstapjes en strand

Het hotel heeft in het Club gedeelte mooie kamers met prima airco en balkon Een kamer aan achterzijde is rustiger dan aan de voorzijde
    Er zijn veel oosterse activiteiten ( yoga, tai chi, ) de kinder animatie is beperkt aangezien de Dame te jong is en alleem Frans spreekt
    Animatie savonds is veelal gitaar optredens ( erg mooi ) disco , vogelschow of muziek avond
    Wij vinden dit genoeg aangezien er ook een leuke boulevard is om de hoek met winkeltjes en barretjes
    Genoeg te doen dus!
    Het strand is op 300 mt afstand , raadzaam is om zelf ern Parasol te kopen bij de supermarkt op de boulevard
    Het strand Is prima en superschoon em lekkere broodjes kochten wij in de supermarkt op de boulevard
    De keuken is zeer afwisselend en Spaans , Brits ( worstjes , spek en bonen) en Nederlands ( kroket, frikandel )
    Daarnaast wordt er elke avond Life gebakken ( biefstuk of anders )
    Smorgens is het ontbijt uitstekend en kan men ook eieren , tosti of Pannekoeken bestellen
    Voor een uitstapje is Cadaqués erg mooi, Tossa de Mar en Gerona
    Barcelona is heel goed te doen met de trein die vanaf Santa Suzanns vertrekt ( 10 min lopen rechts naar stationnetje ) en kost €.9,00 p.p retour ! Je stapt voor de Ramblas uit
    Verbeterpunt is de ' gym' omdat veel apparaten niet goed werken en wat klussen en schilderwerk in kamers
    Als totaal plaatje is dit hotel heel goed, ruim zwembad , goede keuken , mooie en superschone kamers en tv / pooltafel erbij
    Wij hebben een geweldige tijd gehad en goed uitgerust terug gekomen! Personeel is gek op kinderen en baby's en maakt al snel een praatje met je

Blanca arroyo
    op 02.07.2016:

super leuk

Lekker eten, vrindelijk personeel, goedkoop ,goed goed

« 1 2 3 4 5 6 7
  • Dirian
    op 28.10.2017:

Niet eind oktober gaan, als je s’avonds ook gezelligheid buiten het hotel wilt. Is dan namelijk uitgestorven op straat. Veel winkels en uitgaans gelegenheden zijn dicht.

• Kees
    op 22.09.2017:

Renoveren of goed over communiceren.

• Tim
    op 19.09.2016:

Zoek je heil ergens anders. Turkije , Egypte , dat soort landen . Daar is All-In al jaren een begrip. Het lijkt wel of de Spanjaarden in Luna Club niet willen, of wat de reden ook mag zijn. Er kan nauwelijks een grijns van hun gelaat af.

• Mirjam Eggink
    op 13.08.2016:

Barcelona : ga met het treintje van Santa Suzanna Een super grote supermarkt Is de Carrefour op loop afstand In dit winkelcentrum kun je ook een auto huren Mooie strandjes zijn Tossa de Mar o.a. Koop een parasol op de boulevard Dat scheelt €.5,00 huren per dag

• Wendy
    op 11.06.2016:

Bij de kantoren op de boulevard kun je leuke excursies boeken. Wij zijn een dagje naar Barcelona geweest. Ook kun je makkelijk zelf de trein pakken en erop uit trekken. Station is ongeveer 20 min lopen. Sant Pol is een leuk visserdorpje, niet toeristisch ingesteld, maar dat vonden wij leuk. Verder heb je op dinsdag ochtend een grote markt in Santa Suzanna ook leuk, alleen erg druk.

« 1 2 3 4 5 6