ALEGRIA Plaza Paris reviews

3,5
5,2

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2023

Toe aan een update!

De foto’s laten een ander beeld zien dan de werkelijkheid, accommodatie is toe aan een opknapbeurt. Tevens zijn de kamers erg gehorig en kan de uitleg van het hotel beter. Voor een paar dagen prima want de ligging is perfect.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Luxe hotel met vriendelijk personeel

Prachtige hotelkamers, uitgebreid ontbijt, hygienisch, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Nooit aan beginnen

De transfer gooit je af op een plek waar je nog 15 minuten moet lopen met al je koffers (daar wordt je ook opgehaald). Wij betalen voor 7 dagen maar we komen op dag 1 om 23:00 aan en moeten op dag 7 om 5:00 naar de transfer. We krijgen er dus maar 5... All inclusive betekend 3 maaltijden en" snack" van 16:00 tot 18:00, dit zijn de leftovers van ontbijt en lunch!!!! Het eten is verschrikkelijk goor, er is een extra bar open van 11:00 tot 23:00 waar je onbeperkt drinken kunt halen, ze hebben veel cocktails maar 3 ervan krijg je gratis met all inclusive, voor de rest moet je bijbetalen. De suite die wij boekten ziet er oud uit, ruikt muf en heeft uitzicht op de flats tegenover het hotel. De spa is niet inbegrepen en moet je reserveren tegen betaling. De sportschool is verouderd, de helft van de apparatuur werkt niet.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Prima, schoon, vriendelijke personeel

Prima hotel, gevarieerd eten, lekker zwembad. Net buiten het uitgangsgebied. Kamers prima, fijne douche. Personeel is zeer behulpzaam, is een parkeergarage beschikbaar. Deze is niet groot, indien huurauto is een kleine auto praktisch.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Geen gebruik gemaakt

Eten was eentonig, wij hadden geen WiFi op de kamer, dus als ik moest werken op mijn iPad dan moest ik dicht bij de receptie gaan zitten. Ik heb dit tevergeefs doorgegeven. Het hotel was saai, er was belooft dat er entertainment zou zijn in het weekend, maar het is slechts bij die belofte gebleven. Onze kamer is geen dag schoongemaakt .ik zag slechts 1 schoonmaakster rond lopen en die verwisselde dagelijks alleen de handdoeken en verder niets. Er was niet eens een toiletborstel. Wij troffen bij aankomst 2 zeepjes in de badkamer aan. Wij moesten na de derde dag zelf bij de receptie zeep, schaampo en toiletpapier gaan vragen. Los van dat het eten eentonig was, heb ik ook voor het eerst meegemaakt dat je in de rij moet gaan staan om je kamer nummer door te geven. Er liepen een paar gasten uitgehongerd de eetzaal binnen, maar die werden terug geroepen. Mijn vrouw en ik gaan gemiddeld soms 2 keer per jaar op vakantie, maar dit hebben wij voor het eerst meegemaakt. Ik heb het gevoel alsof ik nog niet op vakantie ben geweest. Ik heb er heel veel spijt van dat ik hier voor heb gekozen.