GHT Oasis Park reviews

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

Heerlijk

Een goed hotel. Een heel fijn zwembad met genoeg ligbedden. Eten was prima alleen een oorverdovend lawaai in het restaurant. Bijzonder slechte akoestiek. Verder een aanrader zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2023

Prima hotel/vakantie

Prima hotel. Goede kamers. Airco werkt prima. Bedden wat hard maar zeker niet onaardig. Personeel overal super vriendelijk. Zwembad lekker. Parkeerplek voor ons geluk, direct naast het hotel, gratis, maar laagseizoen dus dan kan het. Eten is voldoende, smaakt veelal het zelfde, en eetzaal erg gehorig. Gezellig dineren is er niet mogelijk. Ga eens eten bij Polindo aan de grote straat naast de Tabac, het zal je niet teleurstellen.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Is geen 4* waard

Vanaf dag 1 hadden wij problemen: midden in de nacht stonden andere gasten in onze kamer, andere dagen geen handdoeken en als we die kregen waren die gescheurd. klacht bij de balie en staff reageert heel nonchalant “kan gebeuren, mensen maken fouten”.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2018

Fijn hotel

Goede prijs kwaliteitverhouding. Fijn hotel met uitgebreid buffet

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

Mooi grroot hotelm

Een heel mooi hotel, netjes ,vriendelijk personeel ,klein beetje gehorrig ,maar ruime kamers

Laatst bijgewerkt: 9 november 2017

zeer rumoering, gehorige kamer, eetzaal zeer hectisch

er zaten veel groepen en daardoor was het vreselijk rumoerig in het hotel, geen vloerbedekking, maar gladde stenen vloeren, waardoor alles galmt (akoestiek).

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

gastvrij ,vriendelijk hotel

De kamers waren schoon,vriendelijke personeel.Het ontbijt was zeer gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

leuk en schoon hotel

ik vond het echt top. schone kamers die dagelijks schoon worden gemaakt. ik vond de schoonmakers wel wat aan de chagrijnige kant. het eten was goed(vooral het ontbijt). 1X wel koude patat. je moet wel voor je drinken betalen als je gaat dineren (niet duur). de faciliteiten zijn prima+ een paar keer per week entertainment in de avond. niet altijd even zuiver gezongen maar het was gezellig. het ligt wel op 15 min lopen van het centrum dus niet echt voor oudere mensen of kleine kids die dagelijks naar het centrum willen