The 15th Boutique (ex Mundial Club) reviews

April 2024

Mans
Laatst bijgewerkt: 30 september 2023

Heel fijn verblijf!

Mooi hotel, schoon en vriendelijk personeel. Kom graag nog eens terug!

Van Lunssen
Laatst bijgewerkt: 24 september 2023

Slechtste vakantie ooit

Ik hoop dat deze review bij Augusta club komt te staan (zoals in m’n mail staat) en niet bij 15th boutique (zoals hierboven staat). Wij, ik en mijn moeder, waren ivm overboeking omgezet naar Augusta Club. Dit hotel zou net zo mooi of mooier zijn dan 15th boutique hotel. Nou in de verre verste niet. Ik heb wel kunnen huilen zo’n drama was het. Van de schimmels overal tot aan de Gore gangen en kamers. Kijk aub voor de gein even zelf bij foto’s van 15 th boutique en vergelijk ze met de mijne. En JA ik ben langs 15th gegaan om het te checken en JA het lijkt wel een droom zo mooi vergeleken met Augusta club. Personeel heel chagrijnig, werken er overduidelijk met tegenzin. De gasten zijn rond de 55-85. Erg eentonig saai. Ik ben een makkelijke slaper maar hier waren de bedden zo hard dat ik na de eerste nacht zo’n pijn in m’n rug en heupen had (ik ben 30) dat ik pijnstilling heb genomen de rest van de week.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Top hotel

Kleinschalig hotel met supervriendelijk personeel. Mooi ingericht en er hangt een fijne rustige sfeer. Gezellig om in de lobby of bij het zwembad te zitten, ook 's avonds is het er knus door gezellige door zitgedeelte met mooie verlichting. Mooie schone kamers. Eten is heerlijk, iedere avond wat anders. En personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel is dat je uitzicht vanaf het balkon, je kijkt op verouderde hoogbouw

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Heerlijke vakantie

We waren 11 dagen in the 15th boutique hotel. We hebben genoten. De kamer was schoon en netjes. Personeel erg leuk en servicegericht. Eten was super. Zowel ontbijt als avondeten erg lekker. Non stop liep het personeel rond om dit eten aan te vullen en netjes te houden. De ligging is perfect. Om de hoek bij barretjes en winkels, maar precies er net wat buiten zodat we er niks van merkten als we in het hotel waren. De kermis/spelletjeshal voor de deur hebben we ook geen last van gehad, was juist leuk om daar nog even te poolen. Super verblijf.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

De locatie is fantastisch alleen veel lawaaioverlast van naastgelegen jongerenhotel.

Sober hotel geen airco en hele harde matrassen. Eentonige maaltijden en te klein restaurant voor alle hotelgasten. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2017

voor feestende jeugd zeer geschikt

het hotel is geschikt voor feestende mensen. Niet voor rustige strand vakantie Er is een kinderkermis naast het hotel. Leuk als je kinderen hebt. Maar de prijs kwaliteit is goed.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2016

Een goed en klein Hotel

Een goed hotel en niet te groot, ligging geweldig in centrum , vriendelijk personeel , goed restaurant, goede maar harde matrassen, , de kamers zijn netjes en eenvoudig, maar mag gerust wat aan gebeuren, maar wij hebben het daar super gehad, dus ik zeg een aanrader

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2016

uitstekend zeer aan te bevelen.

Prima hotel eten te over en voor ieder wat wils,elke dag weer anders.