Castell Montgri reviews

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

internet

prachtige camping/omgeving zeer kindvriendelijk overdag levendig en in de nacht heel rustig!

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Mooie camping op een mooie locatie

Mooie camping, ligt in een mooie omgeving waar genoeg te zien en te beleven is. Animatie / activiteiten op de camping zijn zeer uitgebreid, goed geregeld en van goede kwaliteiten, dus zeer positief! LIDL ligt voor de deur en dat is erg handig.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Mooie grote camping 5 min vanaf het strand

Caravans niet op brede mensen gebouwd, kleine plaatsen. Veel te doen en ideale grote supermarkt op camping. Hygiene caravan bij aankomst kan schoner.

Jordon Maas
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2017

Zo jammer..... van een op zich prima camping

De camping zelf is niets mis mee, alles was prima in orde, totdat we vertrokken. Toen moesten we ervaren hoe weinig empathie de campingorganisatie had voor (vertrekkende) toeristen. De touroperator had ons verkeerd voorgelicht en we moesten bijna 3 uur wachten voor de slagboom, voordat deze geopend werd en we konden vertrekken. Zelfs toen er een jongedame van de touroperator ter plaatse om begrip en een uitzondering vroeg, zodat wij niet de dupe zouden worden van hun fout, werd de slagboom zonder enige vorm van begrip resoluut gesloten gehouden.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

Grote camping met mooie zwembaden

Leuke vakantie gehad met onze 3 kinderen. de zwembaden op de camping zijn echt supermooi. Verder vonden wij de camping wat massaal, maar prima qua voorzieningen etc. Het was soms wat lawaaiig op de camping. De huurtenten waren prima. De camping ligt vlak bij zee en bij een gezellig dorpje (bij de haven van l'estartit veel winkeltjes en restaurantjes)

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2016

leuke camping, maar je moet wel op zeeniveau staan

Midden zwembad heeft totaal geen schaduw plekken en bedjes moeten daar gehuurd worden. Bovenste zwembad is een hele aparte ervaring, met name tegen de avond met een schitterend uitzicht. Het is wel een mega klim naar boven.

uitzicht vanaf het bovenste zwembad