Summer reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Fijn hotel in een leuke badplaats aan de Costa

Het hotel hanteert een all-inclusive formule. Ontvangst is aller hartelijkst, heeft een prima foyer en een mooi maar koud zwembad. (badwater was een stuk kouder dan het zeewater aan het strand). Qua ligging vonden wij het prima. Binnen 10 minuten aan het brede zandstrand van Calella en ook binnen 10 minuten in het levendige centrum met de langste winkelstraat van de Costa Brava. Wij hadden een 4 persoons kamer geboekt. (2 volwassenen en 2 kinderen). De kamer is erg klein (2 aan elkaar geschoven bedden van 140x200cm, waardoor slapen een aardige opgave is) 1 stoel en een tafeltje. Balkon staan ook 2 stoelen en een tafeltje. Het hotel is gehorig, maar we hadden het geluk dat we buiten het seizoen zaten, waardoor er waarschijnlijk een rustiger publiek aanwezig is. Alles is schoon en de kamers worden iedere dag goed verzorgd. Ontbijt, lunch en diner zijn voldoende. Er is volop eten (wanneer je op tijd gaat en er geen groepen voor je zijn geweest. 3 dagen kwamen er bussen vol extra eters aanschuiven bij het buffet). Over het algemeen zijn de meeste gerechten koud/lauw, maar er is wel volop keuze. Vlees/vis wordt ter plekke gebakken door aardige koks en de bediening in het restaurant is erg vriendelijk en behulpzaam. Tip: een huurauto voor 1 week is in Spanje een stuk goedkoper dan een taxi van Barcelona-Calella en v.v. Door de huurauto hebben we veel van de omgeving kunnen zien.