Kaktus Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Tophotel

Heel vriendelijk en meedenkend personeel. Schoon hotel. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Goede hotel, ontbijt en service.

Heel blij dat deze vakantie gekozen.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2023

Geweldig vertoeven

De lounge op dak bijgeboekt, was geweldig en de beste keus die we gemaakt hebben. Wat een verwennerij, Cava, fruit, broodje, cocktail en niet te vergeten de zon!

Laatst bijgewerkt: 29 september 2023

Gehorig

Hotel was zeer gehorig, regelmatig was er hoop geluids overlast van andere gasten in het hotel, ook snachts. Verder kamer was netjes, personeel vriendelijk, locatie dicht bij het strand.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2023

Niet alles is 5 *

Pluspunten : Ontbijt was super . Kamer was ook top . Minpunten : Zwembad lag hoofdzakelijk in de schaduw . Rondom tussen hoge hotelgebouwen wat niet te zien was op de boekingssite . Geen privacy op het balkon . Strand is verder dan gezegd wordt ivm het spoor . Beachclub die bij het hotel hoort was s'avonds dicht . Dakterras zou regelmatig iets te doen zijn . 9 dagen niets gezien . Helemaal geen entertainment . Wij vertrokken om 05.00u vanaf het hotel en er was totaal niets voor het ontbijt geregeld , sterker nog , wij moesten een coffee cup kopen bij de receptie wat ik schandalig vind .

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Mooie kamers en goede douche

Prima hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel en goede regendouche. Ontbijt prima, veel keus. Ligging tussen allemaal andere hotels is wat minder maar dat weet je als je naar dit deel van Spanje/Catalonië gaat.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Prijs-kwaliteitverhouding super!

Alleen 1 minpuntje, veel lichtgevende knopjes, waardoor er veel licht ontstond in de kamer. Mijn vriend vond dit vervelend. Verder super hotel! Groot buiten zwembad, bubbelbad buiten. Vriendelijk personeel, ontbijt was heerlijk!

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2018

Een geweldig hotel met erg goede service

Een geweldig hotel nu voor de 2de keer geweest voor onze huwelijksreis. Zeer mooie complete kamer en erg goede service in het algemeen en erg netjes en erg goede ligging t.a.v strand en erg leuk centrum met heel veel winkels.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2016

schoon en verzorgd, vriendelijk personeel, ideale ligging

Ideale locatie in Calella. Complimenten voor het vriendelijke personeel. Kamers wat gedateerd maar zeer netjes en schoon. Bedden waren wat hard. Zeer uitgebreide buffetten. Over het algemeen zeer tevreden!