Stella Maris reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Gezellig hotel met vriendelijk personeel.

We zijn er 10 dagen geweest en hebben genoten van Blanes en omgeving. Het hotel is prima, goed eten en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

mooi schoon klein hotel

Hotel is schoon zwembad is klein maar dat vinden wij niet erg hebben er geen gebruik van gemaakt omdat het water nog te koud was. Alleen in het hoog seisoen als het druk en is het zwembad te klein. Het eten was goed niet veel keus maar toch lekker. Er is geen animatie in het hotel. Personeel is heel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2018

Geweldig. Top

Zeer dichtbij het strand. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Gastvrij. Hotel netjes en schoon. Goed en lekker gevarieerd buffet. Mooi uitzicht. Winkeltjes in de buurt. Fietsen huren. Lekker wandelen. Heerlijk genieten van de zon

Laatst bijgewerkt: 25 september 2018

prima hotel prima locatie en vriendelijk personeel

xrhtrcfghvkbljn/;ljkm;l/.mn,jbhvgfcrtgvhbjnkml;,.,mbnvcghghvjbklnm:/.,nbvgh nm ,m mnb nm,.mml/knkjbnm.,":ljkhj,hfthfvbb , lmlkml.,/l.nkjbmhvghcrcgvbjnmlml.,mm;,.,lm,;','/,;',/. ., j hj hgfc cfgvg bn mbghfc vbbjn m ,./,¿m kj ,/,;lmk .,,,l;mnjhbkml,/.,mnbcc h jmkbvfghvbhhjkknmmnlm,;';',;mkmll,;;..;'l;kjhjblkl;lkjkhhgvgyftftrfyguokjjnopkjlkmll;;;lijuighbhbuinjkl;n gyttygyunjyunjmiooijog76r6gbguijijopjkol

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2018

Een prima hotel ,goed gelegen bij boulevard,strand en zee .kortom een fijn hotel een aanrader .

Ondanks familie omstandigheden net voor onze vakantie toch door laten gaan ,een dag later.Even reis organisatie met mij niet op de zelfde golf zender ,maar is allemaal recht en goed gezet gelukkig . wij hadden een Vip aanstelling bij Boix Mar

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2018

Fijn hotel met fijne mensen

Ondanks het slechte weer was het hotel toppie ,kleinschalig maar een gezellige bar en fijn personeel

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2017

Waar voor je geld

Zeer vriendelijk personeel, goed van eten en drinken en een perfect werkende airco. Een aanrader, zeker gezien de prijsstelling