Solmar reviews

3,8
3,6

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Heerlijk met airco apartement

Lekkere appartement en zwembad op loopafstand, wel lastig dat je niet zomaar kunt parkeren.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Leuke camping

Leuke camping maar weinig entertainment in de avond of overdag. Voor kinderen 12jaar en ouder

Mw. M. Van Beveren
Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Bedwantsen

Helaas kreeg onze dochter na een week bulten op haar lichaam. We dachten aan muggenbeten. Na een paar dagen bleken het er zoveel bulten te zijn dat we op onderzoek zijn gegaan. Na check in de slaapkamer bleken het bedwantsen te zijn. Naar de apotheek, bevestiging gekregen van beten van bedwantsen een zelfvoorziening de jeuk gekregen. Aangegeven bij de receptie van de camping kregen we 3 dagen voor vertrek een ander xalet aangeboden. Vandaag zijn we over gegaan naar ander xalet. Kleiner en veel mankementen. Vervolgens ook te horen gekregen dat ze twijfelen aan ons verhaal. Terwijl ik duidelijk bedwantsen heb doorgedrukt en op kleding larven heb kunnen vinden. In alle hitte van de dag verhuisd zonder hulp aangeboden van de camping. 1x sorry gehoord. Bij thuiskomst moeten we alle kleding boven de 60 graden gaan wassen. Kan dit niet moeten we de kleding 2 dagen in de vriezer leggen. Dan hebben we een grote kans dat we de meegenomen bedkwantsen doden. Zo niet dan kunnen onze huizen besmet

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Nette camping. Goed gelegen.

Wij hadden n chalet gehuurd. Goede bedden. Goede WiFi tegen betaling.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Leuk appartement, goede ligging

Goede prijs kwaliteit verhouding Net appartement Mooie ligging Vriendelijk behulpzaam personeel bij de receptie

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2018

Vol gebouwde camping

De caravans zijn erg oud en vervallen alles staat op elkaar gepropt als er iemand langs loopt schud de hele caravan de huisjes die op de camping staan zien er mooi uit personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor lange personen is de caravan niet fijn alles is op klein gebaseerd een lang persoon kan niet normaal in bed liggen of staan in de caravan ik had spijt dat ik een caravan had geboekt heeft de vakantie pret wel gedrukt

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2018

leuk voor kinderen

klein, net appartement. camping leuk voor kids. lekker eten. fijn personeel

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2018

Fijn gehad

We zaten blijkbaar bij Colorcamp dat werd eerder nergens genoemd. Nederlandse beheerster. Tent prima. Dichtbij sanitair. Zwembad en eetgelegenheden op.loopafstand. Blanes zelf iets verder, maar ook te doen.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2017

leuke rustige vakantieplek voor het na-seizoen

Heel vriendelijk personeel, netjes gehouden camping. Ligging heel centraal. Wij zaten helemaal aan het einde van het park, aan de achterkant was geen in- en uitgang, daardoor altijd ver naar voren lopen voordat je de camping af kon. Beetje vervelend, hierdoor pakten we snel de auto, om naar het strand te gaan bijvoorbeeld, terwijl het hemelsbreed +/- 200 meter was vanaf onze chalet. Chalet is flink verouderd, echt aan vernieuwing toe.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

Grote nette complete camping

Vriendelijk personeel Grote nette sanitair blokken Park netjes onderhouden Zwembad netjes en met toezicht

Woonkamer
Die tuin mannen gaan die nou elke ochtend om 9 uur met die tractoren aan de gang? Er staat er nu al