Esplendid reviews

5,6
3,4
3,8

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Geen hotel voor nederlandes.

Slechte en viezen kamers,allen maar fanse en geen vriendelijke personeel. De schoonmaakster vergeten nog wel eens je kamer te doen of vergeten nieuwe handdoeken neer te leggen.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Onterecht 3 sterren hotel..

Heelaas beviel Esplendid harstikke tegen ik spreek zelf ook Spaans en kwam uit dat dit Hotel ook terecht vanuit medewerkers verzuimt zoveel als die kan.. eindpunt was qat eten betreft ham als vlees serveren en telkens patat en pasta aanbieden als hoofd gerecht sorry.. veels te simpel en eten vaak te koud dramatisch voor worden.. Schoonheid er lag overal stof mieren in de kamers beschimmelde tegels à onderhouds technische problemen rondom het hele hotel.. ook werd je bed telkens met hetzelfde kleed opgemaakt.. geen schone lakkens.. ik vervlekte express met iets een lakken en ik ben weggegaan terwijl ik die nog zag staan na een week tijd.. In de hotel durfend te zeggen dat ik anders te goed gewend ben.. dramatisch ...Lift die je vast in trapt en gekkenhuis als je met kinderen heen moet of mensen met een handicap... Ik heb spijt dat ik dit vakantie heb moeten onder gaan in dit hotel zeker voor dit prijs klasse... ontzettend jammer en ik jank dat ik al weet dat ik me geld nooit meer voor terug zie.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Hele vieze kamers

Hele slechte ervaring. Overal stof en schimmels in de kamer. Ongedierte in de kamer ( mieren en andere soort beestjes). Hotel deed er niks aan zelfs na een paar keer te hebben aangegeven. Heel beperkt wat eten betreft.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Vreselijk!

Het is een halal hotel, dat mag wel wat duidelijker vermeld. I.p.v. alleen ergens een regeltje geen varkensvlees en alcohol. Eten was koud. De kamer was schoon, dat was het 'enige' voordeel en de ligging is top. De tuin van 1500 m, nou dat is gewoon de bossage rondom het zwembad. Resenties waren niet goed, maar dat klopt ook echt.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Binnenkomst is netjes

Kamers niet te doen met 4 personen, 4 bedden naast elkaar geen enkele ruimte om te lopen. Het gemis van een koelkast is zeer groot.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Prima hotel! Vriendelijk personeel. Kamer werd elke dag schoongemaakt we hebben het erg naar ons zin gehad daar!

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

veel goedkoop

aardige personeel / elke dag schoonmaken en veranderen beddengoed en baddoeken . een grote min …. stinkt van riolering :(

Laatst bijgewerkt: 8 september 2018

goed voor om te slapen, maar niet om dagen door te brengen

prima voor een tussendoor vakantie. Weer was prima. In de buurt niet veel te doen.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2017

Gehorig

Hadden een kamer aan de weg, was een discotheek aan de overkant dus veel lawaai en overlast van lallende mensen en disco muziek. Tegenover de lift, die zelfs midden in de nacht veel lawaai maakte. Alle muren klonken door, je hoorde letterlijk de buren praten alsof ze bij jou in de kamer stonden. Als de buren in de nacht hun kamerlicht / badkamerlicht aanzetten wordt je eigen kamer ook deels verlicht. Zwemwater is koud, te koud naar mijn mening. Parasols beperkt beschikbaar, ook mag je in het water geen opblaasdingen of balletjes, oftewel beperkt. Om deze reden continue naar het strand geweest wat wel OK was. Sauna was tegen extra kosten en leek gesloten, verder tafeltennis of tennis tegen extra kosten. Beddengoed in 2 weken geen een keer verschoond, enkel netjes opgemaakt (drankvlek van eerste dagen zat er aan eind vakantie nog in namelijk). Was verder enkel een dun laken waardoor het in de nacht koud kon zijn, extra pyama aan te raden. Handdoeken wel keurig verschoond, ook afvalbakje elke dag geleegd (leek het enige te zijn wat schoonmakers hebben gedaan). Ontbijt was standaard, elke dag hetzelfde en weinig variatie, broodjes waren droog. Als je enkel komt om te overnachten en verder naar het strand gaat en op pad, is het op het lawaai na in orde.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2017

Vies. Klein. Gehorig

Schoonmaaksters komen iedere dag. Maar wat ze er doen weet ik niet. Ze vouwen je vieze handoeken weer op en kan je je de dag erna afdrogen met vieze handdoeken van de dag ervoor. Ze verschonen je bed niet. Maar maken het alleen op . Het eten in het hotel is droog en soms te gaar en soms niet gaar. We hebben allebei 3 dagen diaree gehad. De badmeester werd gevraagd door een moeder met 3 jonge kindjes en een blinde man of er nog ergens een parasol was. En hij zei nee alles wat er staat is wat we nog hebben. . Een kwartier komt een jonge (noord afrikaanse) jongen naar de badmeester en geeft hem een hand. Ze kletsen wat en de badmeester knikt. Loopt naar de bar. Pakt daar uit een afgesloten bak een parasol voor de jongen en geeft die aan hem. Hoe oneerlijk kun je zijn. Vriendjes politiek.. we waren iedere nacht wakker gehouden door onze dronken/stonede buren die elkaar de hoeken van de kamer lieten zien met kei harde s*ks. Geluidsoverlast was niet normaal. Word door het personeel niks aan gedaan. Nog eens terug? Nee zeker niet

Roest op de kachels in de kamer
Stof in de kleding kasten
Schimmel in de badkamer